קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

מחבת גרמנית פולנית

מחבת גרמנית פולנית
מחבת נקניק גרמנית פולנית עשויה להיות רק תוספת שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה זו מכילה סביב 16 גרם חלבון 32 גרם של שומן, וסך הכל 417 קלוריות. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. 132 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. . גשו לסופר וקנו כרוב כבוש, גזר, נקניק מעושן ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: קראוט פולני ותפוחים, מרק גרמני פולני, ו כדורי בשר מעושנים פולנים עם קראוט מלוח.

הוראות

1
מחממים את החמאה במחבת גדולה עם מכסה על חום בינוני; מבשלים ומערבבים את הבצל ושום עד הבצל הוא שקוף, על 5 דקות. מערבבים במים, תפוחי אדמה, גזר, גרגרי בויון בקר, סוכר וזרעי קימל; מביאים לרתיחה. להפחית את החום לרתיחה, ומבשלים עד תפוחי אדמה וגזר הם במכרז, ערבוב מדי פעם, על 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גרגרי בוליון בקרגרגרי בוליון בקר
זרעי קימלזרעי קימל
תפוח אדמהתפוח אדמה
גזרגזר
חמאהחמאה
שוםשום
בצלבצל
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מניחים את הכרוב הכבוש על גבי הירקות בשכבה, ומניחים את הנקניקיות על הכרוב הכבוש. מכסים, ומבשלים עד הנקניקיות מחוממות דרך, כ 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
כרוב כבושכרוב כבוש
ירקירק
נקניקנקניק
3
לטאטא את הקמח לתוך שמנת חמוצה בקערה, ומערבבים לתוך תערובת כרוב כבוש. מביאים לרתיחה כדי לעבות את השמנת החמוצה, מפזרים מלח ופלפל ומגישים חם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
כרוב כבושכרוב כבוש
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה