קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

תבשיל מקסיקני

תבשיל מקסיקני
. רק מעטים מאוד אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. מתכונים דומים: תבשיל לחם תירס מקסיקני-להפוך את ארוחת ערב תבשיל מקסיקני כי הוא קל לעשות, ומחמם היטב, תבשיל מקסיקני, ו תבשיל מקסיקני.

הוראות

1
במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה, עוף לטגן בשמן עד מבושל דרך וכבר לא ורוד בפנים.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים תיבול טאקו, שעועית, תירס, סלסה וקצת מים כדי למנוע התייבשות. כיסוי מחבת ומבשלים על אש נמוכה בינונית במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C).
4
העברת תערובת עוף לתבנית אפייה 9x13 אינץ'. למעלה עם 1/2 כוס הגבינה וצ ' יפס טורטייה כתוש.
מרכיבים שתצטרך
5
אופים בתנור שחומם מראש במשך 15 דקות.
6
מוסיפים 1/2 כוס גבינה הנותרים ואופים עד גבינה מותכת תוסס.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 45 דולר.
דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר
דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר
2016 הייתה עוד אחת בשורת יינות נהדרים בסנטה ברברה. היה לנו עוד budbreak מוקדם, ו (בניגוד 2015) מזג אוויר מושלם במהלך סט, המאפשר יבול חזק, מאוזן. מאי, יוני ויולי היו חמים למדי והבשלה הייתה מהירה למדי; עם זאת, אוגוסט קריר לעונה האט את הגפנים במידה ניכרת. עבור היינן זה היה כמעט אידיאלי, כמו הענבים היו מסוגלים להשלים הבשלה לאט, ללא קוצים חום, ואת הענבים שמרו על חומציות מעולה. במהלך סדרה של בקרים מגניבים, בחרנו כל בלוק ליד בשלות מושלמת ואיזון. היינות נראים בעלי אופי פירות נהדר, חומציות טרייה ומבנה טאני ועומק מוצק.