קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

מחבת מטוגן האדוק עם רוטב עשבי לימון

מחבת מטוגן האדוק עם רוטב עשבי לימון
פאן אדוק מטוגן עם רוטב עשבי לימון נטול גלוטן,, חלב חינם, כל 30, ו pescatarian מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 135 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 3g של שומן כל אחד. אם יש לכם פילה האדוק, תיבול, כמון טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. מתכונים דומים: עוף עם עגבניות צלויות עשבי תיבול ורוטב מחבת, דג-ים מעושן וקונדיס עשב, ו דג מטוגן ברוטב עשבי מרוקאי.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות להאדוק. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות קפוסלדו פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -10 דולר לבקבוק.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.