קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות3
דיאטותללא גלוטן
אירועיםסופרבול
מגזין

מטבל סרטנים

מטבל סרטנים
מטבל סרטנים יכול להיות רק המתאבן שאתם מחפשים. מתאים ל-16 מנות. מנה אחת מכילה 157 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 11 גרם שומן. מתכון זה מ Allrecipes יש 5 אוהדים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לך בצל, גבינת שמנת, מיונז, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : מטבל סרטן ארטישוק, מטבל פיצה, ו מטבל עוף באפלו.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה שמורת 7cellars Elway. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת אלווי 2018 הוא מאוזן היטב, מציג פירות טרופיים פריכים, תפוחים ואגסים טעמים עם אלמנטים פרחוניים קלים. רמזים של וניל משלימים גימור אלון חלק, מתמשך.זוג זה יין פריך עם מנות קלות כגון פירות פרוסים & גבינות, סלט פסטה לימון, עוף קלוי עם עשבי תיבול, או פודינג וניל.