קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות2
מגזין

מטבל קוקטייל שרימפס פילדלפיה

מטבל קוקטייל שרימפס פילדלפיה
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכוני hor d ' ouvre, אז תנו הזדמנות ל פילדלפיה שרימפס קוקטייל לטבול. ואינו מכיל גלוטן, מתכון pescatarian מגישה 10 . מנה אחת מכילה 151 קלוריות, 8 גרם של חלבון ו9 גרם של שומן. גשו לסופר וקנו רוטב קוקטייל, גבינת שמנת מפילדלפיה, בצל ירוק ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. נסו קוקטייל שרימפס, אננס ואבוקדו (קוקטייל De Camarones con Piña y Aguacate), בר קוקטייל שרימפס: רוטב קוקטייל קלאסי, קרם אבוקדו, Remoulade, ו קוקטייל שרימפס קלוי עם רוטב חריף קוקטייל Sriracha (מתכונים דומים).

הוראות

1
מורחים גבינת שמנת על החלק התחתון של קערה רדודה.
מרכיבים שתצטרך
2 טורטיות קמח (8 אינץ'), טמפרטורת החדר2 טורטיות קמח (8 אינץ'), טמפרטורת החדר
4 פרוסות סלמי דקות4 פרוסות סלמי דקות
ציוד שתשתמש בו
לסובב חבלי ליקריץלסובב חבלי ליקריץ
2
לזרוק שרימפס עם רוטב קוקטייל; כפית על גבינת שמנת.
מרכיבים שתצטרך
רוטב קוקטיילרוטב קוקטייל
2 טורטיות קמח (8 אינץ'), טמפרטורת החדר2 טורטיות קמח (8 אינץ'), טמפרטורת החדר
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
3
למעלה עם שאר החומרים.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Menage A Trois Limelight Pinot Grigio עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.