קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות18
ציון בריאות8
מגזין

מטבל שעועית פלפל קלוי

מטבל שעועית פלפל קלוי
ניתן להכין את מטבל שעועית הפלפל הקלוי בסביבות 20 דקות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 2 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל 34 קלוריות. מתכון זה משמש 18. אם יש לכם שעועית כליה, פלפל מתובל, מלח שום וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר זול. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון של 36%, המנה הזו די גרועה. נסו מטבל פלפל ושעועית קלויים, מטבל שעועית לבנה ופלפל אדום קלוי, ו מטבל פלפל אדום קלוי ושעועית קנליני עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מניחים את כל החומרים במעבד מזון או בבלנדר; מכסים ומעבדים עד לקבלת תערובת חלקה.
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
מעבירים לקערה. מקררים עד להגשה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. רופינו פרוסקו עשוי ענבים אורגניים עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
רופינו פרוסקו עשוי ענבים אורגניים
רופינו פרוסקו עשוי ענבים אורגניים
הזר ריחני ומתפוצץ בתווי פרי. יש לו ניחוחות נקיים של תפוחים, אגסים והדרים, מלווים ברמזים לוויסטריה. פריך, נקי ועדין עם בועות עדינות על החיך. טעמים עזים של תפוח ואפרסק מובילים לגימור נעים עם פירות מתמשכים ותווים פרחוניים.