קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

מיני-מאפינס גזר וקישואים

מיני-מאפינס גזר וקישואים
מיני-מאפינס גזר וקישואים עשוי להיות המתאבן שחיפשתם. מתכון זה מספק 24 מנות. עם 121 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 9g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך גזר, צימוקים, מלח ים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. 3 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. נסו גזר בריא מאפינס מיני קישואים, סוכר חינם & חלב מיני גזר חינם מאפינס קישואים, ו מאפינס גזר מתובל מיני (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
1
מניחים מתלה תנור במרכז התנור. מחממים התנור ל 350 מעלות F. קו 24 כוסות מיני מאפין עם (1 1/2 אינץ') ספינות נייר. תניח בצד.
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תנורתנור
2
בקערה בינונית, מסננת יחד את הקמחים, מלח, אבקת אפייה, סודה לשתיה וקינמון.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
קערהקערה
3
הוסף כל מוצקים שנותרו במסננת לקערה ומערבבים.
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
קערהקערה
4
בקערה בינונית נפרדת, לטאטא יחד את השמן, סירופ, וביצה.
מרכיבים שתצטרך
סירופסירופ
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
5
מוסיפים את החומרים יבשים ומערבבים עד רק בשילוב.
6
מערבבים את הגזר המגורד, קישואים מגורדים, וצימוקים.
מרכיבים שתצטרך
קישואיםקישואים
צימוקיםצימוקים
גזרגזר
7
באמצעות 2 כפיות קטנות, למלא את כוסות מאפין מוכן 3/4 מלא עם הבלילה ואופים עד הזהב אור, על 15 דקות. מגניב במשך 5 דקות.
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תנורתנור
8
להעביר את המאפינס מתלה חוט להתקרר לחלוטין, כ -30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
9
עבור הציפוי: בקערה קטנה, מערבבים יחד את גבינת שמנת ודבש עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
ציפויציפוי
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
1
מורחים את מאפינס מקורר עם ציפוי, אם שימוש, ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאופים או סוכר דק במיוחדאופים או סוכר דק במיוחד11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח אורז חוםקמח אורז חום1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגורר (מ1 גזר קלוף בינוני)גזר מגורר (מ1 גזר קלוף בינוני)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת מוקצפת, בטמפרטורת החדר (אודותגבינת שמנת מוקצפת, בטמפרטורת החדר (אודות1גדולביצה, בטמפרטורת החדרביצה, בטמפרטורת החדר796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זרעי ענביםשמן זרעי ענבים2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון2(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')0(יכול להיות או להרחיק)מלח ים משובחמלח ים משובח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים מגורדים (מ 1 בינוני זוקיני unpeeled)קישואים מגורדים (מ 1 בינוני זוקיני unpeeled)