קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות36
ציון בריאות1
מגזין

מיני עוגות דלעת עם ציפוי שוקולד

מיני עוגות דלעת עם ציפוי שוקולד
מיני עוגות דלעת עם ציפוי שוקולד עשויה להיות מה שחיפשתם. והוא יספק כ 36 מנות. מנה אחת מכילה עד 2 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 176 קלוריות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. אם יש לך תערובת עוגת וניל, ביצים, שמנת, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 23%. נסו מיני עוגות דלעת עם ציפוי שוקולד, מיני עוגות שוקולד טבעוניות עם ציפוי דלעת ספייס, ו מיני עוגיות שוקולד צ'יפס עם ציפוי חמאה דלעת ספייס – אוקטובר # ImprovChallenge (מתכונים דומים).

הוראות

1
Cupcakes: לשים מתלה תנור במרכז התנור. מחממים את התנור ל 350 מעלות F. קו 36 מיני תבניות cupcake עם ספינות נייר. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
2
בקערה גדולה, לשלב את הדלעת, תערובת עוגה, חלב, שמן, ביצים, ותבלינים פשטידת דלעת. באמצעות מערבל יד חשמלי, לנצח את התערובת על מהירות נמוכה עד חלקה. להגביר את המהירות גבוהה לנצח עד אור ורך, 2 דקות. באמצעות כף גלידה קטנה, למלא את התבניות מוכנות עם הבלילה.
מרכיבים שתצטרך
3
אופים עד נפוח וזהב, על 10 עד 12 דקות. מגניב במחבת במשך 10 דקות.
4
להעביר מתלה תיל כדי להתקרר לחלוטין לפני ציפוי, על 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
ציפוי: בקערה בינונית, מערבבים את אבקת הסוכר, גבינת שמנת, חמאה, אבקת קקאו ושמנת חמוצה. באמצעות מערבל יד, להכות על מהירות נמוכה עד חלקה. להגביר את המהירות גבוהה לנצח עד אור ורך, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
6
באמצעות מרית קטנה, מורחים את הציפוי על גבי העוגות. לקשט עם מיני שוקולד צ ' יפס, סוכריות, סוכר צבעוני, סוכריות קטנות.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת שמנת, בטמפרטורת החדרגבינת שמנת, בטמפרטורת החדר2ביצים, בטמפרטורת החדרביצים, בטמפרטורת החדר1קטןכדי לקשט: מיני שוקולד צ'יפס, סוכריות, סוכר צבעוני, סוכריותכדי לקשט: מיני שוקולד צ'יפס, סוכריות, סוכר צבעוני, סוכריות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוסות שימורים 100 אחוז דלעת טהורה (מומלץ: ליבי)1/2 כוסות שימורים 100 אחוז דלעת טהורה (מומלץ: ליבי)2(יכול להיות או להרחיק)גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1מקלותחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדרחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת קקאו לא ממותקאבקת קקאו לא ממותק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתערובת עוגת וניל (מומלץ: בטי קרוקר סופר לח וניל צרפתי)תערובת עוגת וניל (מומלץ: בטי קרוקר סופר לח וניל צרפתי)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב מלא, בטמפרטורת החדרחלב מלא, בטמפרטורת החדר