קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות88
מגזין

מינסטרונה איטלקית

מינסטרונה איטלקית
Minestrone איטלקי עשוי להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 123 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 2g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו מרק במחיר סביר מאוד. אם יש לכם שעועית, כרוב גס, מקרוני מרפקוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 88% המנה הזאת מעולה. נסו נקניק איטלקי Minestrone, מינסטרונה איטלקית כפרית, ו מינסטרונה איטלקית ללא בשר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מיון ושטיפת שעועית; מניחים בתנור הולנדי. מכסים במים לעומק של 2 אינץ ' מעל שעועית; לתת להשרות לילה.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
שעועית ניקוז היטב; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
3
מוסיפים שמן זית למחבת; מניחים מעל חום בינוני גבוה עד חם.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
להוסיף כרישה ו 4 מרכיבים הבאים; לטגן עד במכרז. מערבבים בזיליקום ואת 4 החומרים הבאים; לטגן 1 דקה. מערבבים שעועית, 5 כוסות מים, מרק עוף; מביאים לרתיחה. מכסים, להפחית את החום, ומבשלים 1 שעה או עד שעועית מכרז, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
(ומנות בלבד)(ומנות בלבד)
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
5
מערבבים עגבניות 4 מרכיבים הבאים. מביאים לרתיחה; להפחית את החום, ומבשלים 15 דקות. מצקת לתוך קערות בודדות. למעלה כל מנה עם 1 כפית גבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
מצקתמצקת

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בזיליקום מלא מיובשבזיליקום מלא מיובש4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב גרוס גסכרוב גרוס גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר חתוך ג'וליאןגזר חתוך ג'וליאן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי פרוססלרי פרוס595אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמקרוני מרפק, לא מבושלמקרוני מרפק, לא מבושל2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 חבילה קפוא קצוץ תרד, מופשר1/2 חבילה קפוא קצוץ תרד, מופשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום טרי טחוןשום טרי טחון0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרישה פרוסה דקכרישה פרוסה דק822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ללא מלח-הוסיף עגבניות שלמות, undrained וקצוץ גסללא מלח-הוסיף עגבניות שלמות, undrained וקצוץ גס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררת טריגבינת פרמזן מגוררת טרי227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית אדומה מיובשתשעועית אדומה מיובשת0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1(יכול להיות או להרחיק)טימין כולו מיובשטימין כולו מיובש1בצל צהוב בינוני, קצוץ1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים פרוסים דקקישואים פרוסים דק