קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות28
ציון בריאות5
מגזין

מיקס מיסיסיפי Mud Pie Chex

מיקס מיסיסיפי Mud Pie Chex
מיסיסיפי Mud Pie Chex Mix הוא מתכון דרומי המגיש 28. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 180 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 10 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם דגני שוקולד, מרשמלו, שמן צמחי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. נסו Mississippi Mud Pie Chex Mix, תערובת עוגה לבנה תוצרת בית, ו תערובת רוטב ראנץ תוצרת בית (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה, מערבבים דגנים, פקאן ומרשמלו.
מרכיבים שתצטרך
מרשמלומרשמלו
דגני בוקרדגני בוקר
פקאניםפקאנים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
תערובת מורחת על 2 סדינים עוגיות ungreased גדול.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
בכוס מדידה למיקרוגל 2 כוסות, שבבי שוקולד מיקרוגל ושמן שנחשפו על 1 דקה גבוהה, ערבוב לאחר 30 שניות. במידת הצורך, מיקרוגל 15 עד 30 שניות יותר או עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
מיקרוגלמיקרוגל
4
טפטוף שוקולד על תערובת דגנים.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
דגני בוקרדגני בוקר
5
להכניס למקרר עד סט; כ -10 דקות. לשבור לחתיכות. לאחסן במיכל אטום.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Schloss Vollrads Riesling Spatlese עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.