קושימומחה
מוכן ב14 שעות, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות80
מגזין

ממפיס בסגנון היקורי-בשר בקר מעושן וצלעות חזיר

ממפיס בסגנון היקורי-בשר בקר מעושן וצלעות חזיר
ממפיס בסגנון היקורי-מעושן בשר בקר וצלעות חזיר הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 186 גרם חלבון 221 גרם של שומן, וסך הכל 3093 קלוריות. המתכון הזה מכסה %66 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לך סוכר, רוטב ווסטרשייר, פפריקה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החזיר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבזם אוכמניות כקינוח. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 14 שעות ו-25 דקות. מתכונים דומים: צלעות חזיר בסגנון ממפיס, צלעות חזיר בסגנון ממפיס, ו ממפיס בגריל ללא עצמות בסגנון כפרי צלעות חזיר.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
1
מוסיפים את כל החומרים לקערה ומערבבים עד לשלב. שמור במיכל אטום עד 6 חודשים.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
1
לשטוף וצלעות יבשות.
מרכיבים שתצטרך
צלעותצלעות
2
מניחים על קרש חיתוך נקי ולמשוך את הממברנה, עור שומן דק קווים התחתון של הצלעות. לקצץ את הצלעות של עודף שומן ובשר. עונדים בנדיבות את שני הצדדים של הצלעות עם 1/4 עד 1/2 גביע נילי של מנגל לשפשף. לעטוף צלעות להכניס למקרר לפחות 8 שעות כך טעמים יכולים לחדור.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
צלעותצלעות
עוטףעוטף
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
3
מחממים גריל ל 250 מעלות F באמצעות היקורי ופחם.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
השתמש בחום עקיף ומבשלים עם הכיסוי למטה.
5
מניחים צלעות, צד בשרי למטה, על הגריל הרחק הגחלים. לבשל בשר 2 שעות, הוספת גחלים נוספים לפי הצורך. להסתובב ולבשל במשך 45 דקות יותר, או עד הצלעות "לכופף" ואת הבשר להפריד בקלות מן העצם באמצעות מזלג. לבשל את צלעות חזיר 3 שעות. להסתובב ולבשל עוד שעה, או עד צלעות להתכופף.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
בקרבקר
עצםעצם
בשרבשר
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
הסר מהגריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
1
מפזרים תוספת ברביקיו של נילי תיבול על צלעות, לחתוך עצמות לשרת.
מרכיבים שתצטרך
תיבול ברביקיותיבול ברביקיו
צלעותצלעות
2
לצלעות רטובות: צלעות מעילים עם רוטב ברביקיו של נילי, לחתוך ולהגיש.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
צלעותצלעות
3
בסיר בינוני, לשלב את כל החומרים. מביאים תערובת לרתיחה, להפחית את החום לרתיחה. מבושל חשוף, ערבוב לעתים קרובות, במשך 1 שעה 15 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם4קילוגרם(על כל) לוחות בשר spareribs(על כל) לוחות בשר spareribs1(חוֹרֶף)חרדל טחוןחרדל טחון1(חוֹרֶף)פלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון5(חוֹרֶף)סוכר חום בהירסוכר חום בהיר1(חוֹרֶף)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)4(חוֹרֶף)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי3קילוגרם(על כל) לוחות חזיר spareribs(על כל) לוחות חזיר spareribs1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק5(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר