קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות0
מגזין

ממתקים לרוץ שלי

ממתקים לרוץ שלי
צריך הר ד ' אובר ללא גלוטן? ממתקים לרוץ שלי יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. והוא מתאים להגשה ל 16 מנות סועדים.. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 0 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל 218 קלוריות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם סוכר, קיצור, סירופ תירס וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 7%. ציון זה הוא בלתי אפשרי. נסו להיות שלי " פודינג לנער, להיות שלי בראוניז דובדבן, ו עוגיות סנדוויץ ' שלי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
קו 13 אינץ'. 9 אינץ'. מחבת בנייר כסף ומשמנת את נייר הכסף בחמאה; מניחים בצד. בסיר כבד גדול שלבו את הסוכר, סירופ התירס והחומץ. מבשלים ומערבבים על אש בינונית עד להמסת הסוכר. מביאים לרתיחה. מבשלים, בלי לבחוש, עד שמדחום ממתקים קורא 300 עמ ' (שלב סדק קשה).
מרכיבים שתצטרך
סירופ תירססירופ תירס
חומץחומץ
חמאהחמאה
ממתקיםממתקים
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מדחום ממתקיםמדחום ממתקים
מחבת רוטבמחבת רוטב
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת
2
מסירים מהאש; מערבבים פנימה סודה לשתייה. מיד לשפוך לתוך מחבת מוכן. אין להפיץ ממתקים. מגניב. בעזרת נייר כסף, הרם ממתקים מהמחבת. קלף בעדינות נייר כסף; לשבור ממתקים לחתיכות.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
ממתקיםממתקים
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת
3
במיקרוגל, להמיס צ ' יפס וקיצור; מערבבים עד חלקה. טובלים סוכריות בתערובת השוקולד, ומאפשרים עודף לטפטף.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
שוקולדשוקולד
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
צ ' יפסצ ' יפס
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
4
מניחים על נייר שעווה; תן לעמוד עד להתייצבות. אחסן בכלי אטום.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. לה גרנד קורטאז ' רוז בלום ברוטבקבוק מסנוור עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט מסנוור בקבוק
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט מסנוור בקבוק
ניחוחות בהירים וטעמים של תות שדה טרי פטל לשלב עם הערות של לילך סיגליות. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם טעמים של גרגרי יער ורימון לצד תווים פרחוניים רכים. ברוט רוזסלין זה משלים מגוון רחב של מאכלים, ממלוחים ועד מתוקים. נסה את זה עם מנות אסייתיות חריפות, ריזוטו, מנגל, בקר, כבש, ברווז, עוף, פרושוטו, פירות ים, פיצה, גבינה רכה (כמו ברי או עז), עוגת גבינה, קרולמה ברולטסה, עוגת תות ועוגת פירות יער. מערבבים עם מיץ אשכוליות טרי למשקה בראנץ 'מרענן, או מוסיפים מצוף לקוקטייל על בסיס ג' ין.התערובת: השרדונה מספקת עומק ומבנה, ואילו אוגני בלאן מציעה חומציות ורעננות טבעית. הגמאי הקל מעניק ביטוי פירות תוסס ומרקם חלק. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ובוז ' ולה.