קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות0
מגזין

מקלות לחם גבינה ובצל

מקלות לחם גבינה ובצל
את המתכון ניתן להכין מקלות לחם גבינה ובצל בסביבות 25 דקות. צופה בדמות שלך? למתכון צמחוני לקטו אובו זה יש 116 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. רק כמה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. לכו לחנות ואספו גבינת צ'דר, חמאה, אבקת שום ועוד מספר מצרכים להכנתה היום. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 14%, וזה די רע. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם מקלות לחם בצל גביני, מקלות לחם בצל רכים, ו מקלות לחם גבינה.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את תערובת הביסקוויטים, החלב, הגבינה, הבצל ואבקת השום. הופכים למשטח מקומח קלות; ללוש 8-10 פעמים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
תערובת ביסקוויטתערובת ביסקוויט
גבינהגבינה
בצלבצל
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מגלגלים ל -4 אינץ'. 6 אינץ'. מלבן.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
3
חותכים לאורכם לארבע רצועות.
4
מניחים על תבנית עם נייר אפייה מצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים בחום של 375 למשך 12-15 דקות או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מברישים בחמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי למקלות לחם. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. דום פריניון (כמוסה קרועה) עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 329 דולר לבקבוק.
דום פריניון (כמוסה קרועה)
דום פריניון (כמוסה קרועה)
צבע זהוב עם נצנוץ מדהים של ירוק. האף מורכב ואלגנטי. טעם קלוי ראשוני, כמו אגוזי לוז קלויים-אז הצעה של בריוש ודבש. על החיך, ההתקפה היא יוצאת דופן, נקייה, אפשר אפילו לומר מובנית היטב. קומפקטי ומוצק על החיך. אופי שומני וחומציות נראים מאוזנים לחלוטין. גימור ארוך, שמירה על רעננות ואפילו תקיפות עדינה, אדומה של פירות יבשים. זוהר, טוהר. אילן יוחסין והבחנה. תחושה של אלגנטיות ואיזון שולטים.