קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות6
ציון בריאות38
מגזין

מקרוני וגבינה כרובית

מקרוני וגבינה כרובית
מקרוני וגבינה כרובית יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את הרפרטואר העיקרי שלך כמובן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 723 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 32 גרם שומן. אם יש לכם קמח, גבינת פרמזן, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב אגוז מוסקט אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מוסקט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -50 דקות. , שהוא מוצק. נסו מקרוני וגבינה טבעוני הטוב ביותר, מקרוני וגבינה טבעוני, ו שלוש גבינות מקרוני וגבינה תוצרת בית (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
להביא מים לרתיחה עבור פסטה. מלח את המים ו undercook הפסטה על ידי 2 דקות, על 5 עד 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
בעוד המים מגיעים לרתיחה, בתנור הולנדי מכוסה חום שמן זית כתית אקסטרה מעל בינוני לחום בינוני עד בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
4
חותכים את הליבה מהכרובית ומכניסים את הראש לסיר ומוסיפים 1 כוס, מכסים ואדים 12 עד 15 דקות עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר והפרד את הכרובית לפרחים. להשליך מים מן הסיר.
מרכיבים שתצטרך
6
מעל חום בינוני באותו סיר, להמיס את החמאה, ולאחר מכן להוסיף בצל ושום.
מרכיבים שתצטרך
7
לטגן במשך 3 עד 4 דקות, עד מכרז.
8
מוסיפים את הקמח ומקציפים במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
9
לטאטא את כל החלב ואת העונה עם מלח, פלפל, אגוז מוסקט, ומרווה. כאשר מעובה, מערבבים בחרדל דיז ' ון ו 2/3 של הגבינות המשולבות.
מרכיבים שתצטרך
10
מסננים את הפסטה, מוסיפים לכרובית, מערבבים ברוטב הגבינה, מעבירים לתבנית אפייה, למעלה עם הגבינה שנותרה. להתקרר לחלוטין ולכסות לארוחה איפור מראש.
מרכיבים שתצטרך
11
מחממים התנור ל 400 מעלות F.
12
אופים עד חום על תבנית אפייה כדי לתפוס את הבועה מעל. ייקח לתבשיל 40 עד 45 דקות להתחמם.
13
קערות מקשטות של גבינת cauli-mac-n עם גרגיר נחלים קצוצים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי3(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה1ראש גדולפסטה פאצ'רי באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן2(חוֹרֶף)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון3(חוֹרֶף)קמחקמח3sprigsעלי מרווה טריים, פרוסים דק מאודעלי מרווה טריים, פרוסים דק מאוד4ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת גרויירגבינת גרוייר6ריבס, קצוץ טרי או קפואאגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן גרוסהגבינת פרמזן גרוסה6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר לבנה חדהגבינת צ'דר לבנה חדה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה קצוצה (מומלץ: מקרוני, זיטי או פן rigate או, חיטה מלאה או פסטה מחיטה מלאה)פסטה קצוצה (מומלץ: מקרוני, זיטי או פן rigate או, חיטה מלאה או פסטה מחיטה מלאה)1קטןצרור גרגיר הנחלים, שטף וקצוץצרור גרגיר הנחלים, שטף וקצוץ5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעל חלב מלאעל חלב מלא