קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

מקרוני שקדים II

מקרוני שקדים II
שקדים Macaroons II נטול גלוטן,, חלב חינם, צמחוני ומספק כ 24 מנות. מנה אחת מכילה עד 2 גר' של חלבון, 3 גרם של שומן, וסך הכל 74 קלוריות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-11 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה. זה עובד טוב כמו קינוח. אם יש לכם סוכר, שקדים טחונים, גרידת לימון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון מקום improvable של 9%. מתכונים דומים: שקדים Joy Macaroons, עוגיות שקדים אני, ו עוגיות שקדים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 275 מעלות F (135 מעלות C). מצעי עוגיות גריז.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
בקערת ערבוב זכוכית או מתכת גדולה, להכות חלבונים ביצה עד קצף. בהדרגה להוסיף גרידת לימון וסוכר, ממשיך להכות עד הלבנים יוצרים פסגות נוקשות. צבע ירוק בהיר או ורוד עם צבע מאכל תוך ערבוב. באמצעות מרית גומי, לקפל את השקדים הקרקע. טיפה על ידי ערימות כפיות על גיליון עוגיות מוכן. עוגיות צריך להיות בערך 2 סנטימטרים זה מזה.
מרכיבים שתצטרך
ארוחת שקדיםארוחת שקדים
צבע מזוןצבע מזון
חלבוניםחלבונים
גרידת לימוןגרידת לימון
עוגיותעוגיות
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערת ערבובקערת ערבוב
מריתמרית
3
אופים במשך 20 עד 30 דקות בתנור שחומם מראש, עד עוגיות מוצקות מעט חום. אפשר לעוגיות להתקרר על הסדינים במשך 5 דקות לפני ההסרה למדפים חוט להתקרר לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור