קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות43
מגזין

מרמיטקו (תבשיל טונה טרי)

מרמיטקו (תבשיל טונה טרי)
Marmitako (תבשיל טונה טרי) עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 268 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 4g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו יין, עלה דפנה, טונה צהובת סנפיר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכונים דומים: Tastetrotting: Marmitako a. k. תבשיל טונה בסקי עם פלפלים ותפוחי אדמה, סופלאקי טונה טרי, ו טורטיות טונה טריות.

הוראות

1
מחממים שמן בתנור הולנדי גדול על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
להוסיף גזר; לבשל 5 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
3
מוסיפים בצל, פלפל וצ ' ילה; מבשלים 15 דקות או עד שהירקות רכים, מערבבים מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4
מוסיפים תפוחי אדמה, שום, עלה דפנה; לבשל 3 דקות, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
5
מוסיפים מרק, יין, מלח, פתיתי פלפל אדום, ערבוב לשלב; להביא לרתיחה. מכסים, מפחיתים את החום, ומבשלים 10 דקות או עד תפוחי אדמה רכים, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
(צינור גדול)(צינור גדול)
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
6
הסר מהחום. להשליך עלה דפנה. מוסיפים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
7
מניחים 1/2 כוס טונה לתוך כל אחד 4 קערות. מצקת 1 1/4 כוסות תערובת תפוחי אדמה לתוך כל קערה.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
מצקתמצקת

מרכיבים

2(חוֹרֶף)קצוץ דק Anaheim זרע צ'ילהקצוץ דק Anaheim זרע צ'ילה1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץ דקגזר קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץ דקפלפל אדום קצוץ דק0(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק ירקות משומרמרק ירקות משומר340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טונה צהובת סנפיר, חתוכה לקוביות 1/2 אינץטונה צהובת סנפיר, חתוכה לקוביות 1/2 אינץ7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1/2 אינץ') בקוביות קלופים יוקון זהב תפוחי אדמה (כ 1 פאונד)(1/2 אינץ') בקוביות קלופים יוקון זהב תפוחי אדמה (כ 1 פאונד)

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו האספסוף עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
מרלו אספסוף
מרלו אספסוף
ספורטינג דובדבן שחור, ברי כהה, שוקולד מאלט עם ניואנסים הערות אלון צרפתי של וניל ומוקה. אלגנטי ומעודן על החיך עם שפע של פירות כהים המוביל גימור משיי, רך.