קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות15
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק אטריות מתובל עם שרימפס וחלב קוקוס

מרק אטריות מתובל עם שרימפס וחלב קוקוס
מרק אטריות מתובל עם שרימפס & חלב קוקוס עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 535 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 27 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם 3 צ'ילי סראנו, עלי כוסברה, רוטב דגים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הג'ינג'ר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. נסו שרימפס מתובל מרק אטריות קוקוס עם פטריות שיטאקי, קארי אדום, חלב קוקוס ומרק אטריות אורז תאילנדי, ו קוקוס Laksa עם שרימפס (קוקוס-קארי מרק אטריות עם שרימפס) (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים את הבצל, זנגביל, שום, צ ' ילה, עשב לימון, כוסברה, כמון, כורכום, רוטב דגים, וסוכר חום במעבד מזון. טהור לעשות משחה, מגרד את הצדדים לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים את השמן בסיר מרק כבד או בתנור הולנדי על חום בינוני עד חם אבל לא מעשן.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיף את תערובת הדבק ומטופח, ערבוב לעתים קרובות, עד שהוא מתרכך, הופך להיות ארומטי מאוד, ומעמיק בצבע, כ 8 דקות. מערבבים את קליפות שרימפס ומבשלים עד שהם הופכים ורודים, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את מרק העוף, מים, חלב קוקוס, מיץ לימון ומלח ומביאים לרתיחה. מנמיכים את החום כך מרק רותח בעדינות במשך 30 דקות. מסננים את המרק דרך מסננת בסדר ולהשליך את המוצקים. לנקות את הסיר; להחזיר את המרק לסיר, מתבלים במלח לפי הטעם, ולחזור לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
5
בעוד בסיס המרק הוא רותח: להביא סיר גדול של מים לרתיחה ולאחר מכן להסיר מהחום.
מרכיבים שתצטרך
6
שים את אטריות האורז במים ולתת לשבת עד מכרז, 5 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מסננים, שוטפים ומפיצים בין ארבע קערות מרק גדולות ורדודות. חותכים את המלפפון לתוך סיבובים 1/4 אינץ', מחסנית את הסיבובים, וחותכים לגפרורים דקים.
מרכיבים שתצטרך
8
שים את מקלות המלפפון בקערה בינונית ולזרוק עם נבטי שעועית, פרוס צ ' יילס (אם משתמשים), ועשבי תיבול. ממש לפני ההגשה, מוסיפים את השרימפס למרק ומבשלים בעדינות עד שהם רק בישלו, בערך 3 דקות. מצקת את המרק החם על האטריות. מסדרים תלולית של תערובת מלפפון שעועית במרכז הקערה, העליון עם טריז סיד, ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
1
גודל
2
בהתבסס על ארבע מנות, קלוריות
1
560, שומן
2
30, קלוריות שומן
1
270, שומן רווי
2
20, חלבון
3
24, שומן חד רווי
4
5, פחמימות
5
2100, כולסטרול
6
135, סיבים
7
צילום: סקוט פיליפס
8
דרג מתכון זה וצפה בסקירות
1
55, שומן רב בלתי רווי
2
3, נתרן

מרכיבים

1טרי צ'ילה (סראנו, jalapeño, או תאילנדי), נבקע ופרוס לתוך סיבובים דקים (אופציונלי)טרי צ'ילה (סראנו, jalapeño, או תאילנדי), נבקע ופרוס לתוך סיבובים דקים (אופציונלי)397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול חלב קוקוס.יכול חלב קוקוס.1שולחן1 זרעי כוסברה טחון טרי1 זרעי כוסברה טחון טרי11 קילו קישואים,זרעי כמון טחוניםזרעי כמון טחונים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב דגיםרוטב דגים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טריים, קצוצים או קרועיםעלי כוסברה טריים, קצוצים או קרועים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי נענע טריים, קצוצים או קרועיםעלי נענע טריים, קצוצים או קרועים5ציפורןשום, מרוסקשום, מרוסק28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)2 אינץ חתיכת ג'ינג'ר טרי (על, קלופים פרוס לתוך disks    Â2 אינץ חתיכת ג'ינג'ר טרי (על, קלופים פרוס לתוך disks    Â1(יכול להיות או להרחיק)כורכום הקרקעכורכום הקרקע11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2ביוןעשב לימון, קצוץ ופרוס בערךעשב לימון, קצוץ ופרוס בערך2(יכול להיות או להרחיק)סוכר חום בהירסוכר חום בהיר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ ליים טרימיץ ליים טרי4פלחי לייםפלחי ליים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוצרת בית או מעט מלח עוף משומר מרקתוצרת בית או מעט מלח עוף משומר מרק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבטי שעועית מונג, שטופים ומיובשיםנבטי שעועית מונג, שטופים ומיובשים1קטןבצל, קצוץ בערךבצל, קצוץ בערך170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות אורז רחבותאטריות אורז רחבות2עד 3 צ' יילס סראנו טרי, נבעה וקצוץ גסעד 3 צ' יילס סראנו טרי, נבעה וקצוץ גס4ריבס, קצוץ טרי או קפואצדפות מהשרימפס למרק.צדפות מהשרימפס למרק.311lb. שרימפס לכל קילו.), פגזים הוסרו ושמורות; deveined1lb. שרימפס לכל קילו.), פגזים הוסרו ושמורות; deveined1שולחן2א בוטנים או שמן צמחי2א בוטנים או שמן צמחי7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב0אנגלית (seedless) cucumberÂאנגלית (seedless) cucumberÂ