קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות3
מגזין

מרק חומוס וכרישה

מרק חומוס וכרישה
מרק פולי וכרישה יכול להיות בדיוק המתכון הצמחוני ללא גלוטן ולקטו אובו שחיפשתם. מנה אחת מכילה 164 קלוריות , 5 גרם חלבון ו -6 גרם שומן . מתאים ל-4 מנות. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, והייתי אומר שהוא פגע במקום. זה עובד הכי טוב בתור אכילה, והוא נעשה תוך 10 דקות בערך. הסתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. גשו לסופר וקנו חמאה, חומוס, כמון ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. עם ציון ספונקולרי של 32% , המנה הזו לא כל כך מעולה. מרק חומוס ותפוחי אדמה , מרק קוקוס וגרגרי חומוס מרוקאי , ומרק קוקוס מרוקאי וחומוס דומים מאוד למתכון הזה.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Barefoot Bubbly Extra Dry. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-15 דולר.
בועה יחפה במיוחד יבש
בועה יחפה במיוחד יבש
שמפניה Bubbly Extra Dry Barefoot מציעה ניחוחות של תפוח בשל בתוספת רמזים של הדרים. טעמים קלויים משלימים את הגימור הקרמי והמתמשך. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות צלזיוס), המבעבע הזה מאוזן בצורה מושלמת עם שכבות מרובות של פירות כדי לשמח את החך.