קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

מרק ירקות גביני

מרק ירקות גביני
מרק ירקות זול יכול להיות רק המרק שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 11 גר' של חלבון, 18 גרם של שומן, וסך הכל 372 קלוריות. אם יש לכם פפריקה, תפוחי אדמה, תירס קרנל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו מרק ירקות גביני, מרק ירקות גביני, ו מרק ירקות גביני (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא הראשון 6 מרכיבים לרתיחה בתנור הולנדי. מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים 20 דקות או עד שתפוח אדמה רך. מערבבים תירס; להסיר מן החום.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
ממיסים חמאה בסיר כבד על אש נמוכה; מוסיפים קמח, ערבוב עד התערובת חלקה. לבשל, ערבוב כל הזמן, 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
מערבבים בחלב וב-5 המרכיבים הבאים. לבשל, לערבב כל הזמן, עד גבינה נמסה. בהדרגה מערבבים תערובת גבינה לתערובת ירקות.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
4
מבשלים מעל חום בינוני, ערבוב כל הזמן, עד המרק מחומם היטב.
מרכיבים שתצטרך
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
5
מקשטים, אם תרצה, ומגישים מיד.

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 שיני שום, קצוצות2 שיני שום, קצוצות3גזר, פרוסגזר, פרוס5מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצלעות סלרי, פרוסותצלעות סלרי, פרוסות1השארמקשטים: סלרימקשטים: סלרי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מוצר גבינה מפוסטר מוכן, קוביותמוצר גבינה מפוסטר מוכן, קוביות8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1שן שום, טחוןשן שום, טחון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל מוכןחרדל מוכן1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פימיאנטו חתוך לקוביות, לא משובץפימיאנטו חתוך לקוביות, לא משובץ1גדולתפוחי אדמה, לחתוך לקוביות 1/4 אינץתפוחי אדמה, לחתוך לקוביות 1/4 אינץ411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס הקרנל כולו, שטוף סחוטתירס הקרנל כולו, שטוף סחוט