קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות3
מגזין

מרק עגבניות ירקות

מרק עגבניות ירקות
מרק עגבניות ירקות הוא הר ד ' אובר שמגיש 2. מנה אחת מכילה 171 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה מ טעם הבית דורש חמאה, מים, מלח וסוכר. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך נהדר מרהיב ציון של 28%. מתכונים דומים: מרק ירקות עגבניות, מרק ירקות קיץ עגבניות קר, ו מרק ירקות עגבניות פיקנטי לבבי.

הוראות

1
בסיר קטן מטגנים בצל וסלרי בחמאה עד שהם רכים. מערבבים פנימה את שאר החומרים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, במשך 5-7 דקות או עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
סלריסלרי
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מסיה דה לה לוז קאווה ברוט. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט
מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט
תוסס ואינטנסיבי, לקאווה הזו יש תווים יפים של תפוח ירוק ודבש כמו גם חומציות מרעננת. מושלם כאפריטיף ועם כל מתכון בהשראת פירות ים.