קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

מרק פטריות שיטאקי וצ'דר

מרק פטריות שיטאקי וצ'דר
פטריות שיטאקי ומרק צ'דר עשויים להיות רק ההור ד' אובר שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 140 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן. זה מתכון ללא גלוטן ראשוני משרת 8 . מתכון זה מכלמתכונים יש 16 אוהדים. אם יש לכם מרווה, שום, בצל וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה למענג כל כך. סתיו יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני מוצק של 58%. נסו מרק פטריות שיטאקי, מרק פטריות שיטאקי וצדפות, ו מרק פטריות שיטאקי וטופו עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מניחים את הבייקון בסיר גדול, ומבשלים על אש בינונית-גבוהה, תוך ערבוב מדי פעם עד שהוא פריך, כ -5 דקות. מערבבים את הבצל לתבנית; מבשלים עד לריכוך, כ -5 דקות. מערבבים פנימה את הפטריות, השום, הפלפל והמרווה; מבשלים על אש בינונית עד שהפטריות מתחילות להשחים, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1/2 ענף רוזמרין1/2 ענף רוזמרין
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
יוצקים מרק; מביאים לרתיחה. מבשלים מרק במשך 10 דקות. מנמיכים את האש לנמוכה, מפזרים גבינת צ ' דר; מערבבים עד להמסה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלים אדומים קלויים קצוצים או צנצנת אחת (2 אונקיות) פימיינטוס, סחוטיםפלפלים אדומים קלויים קצוצים או צנצנת אחת (2 אונקיות) פימיינטוס, סחוטים
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
פפרוצ'יני פרוס בצנצנתפפרוצ'יני פרוס בצנצנת

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות לנסון לה בלק לייבל ברוט (חצי בקבוק). סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-30 דולר לבקבוק.
לנסון לה בלק לייבל ברוט (חצי בקבוק)
לנסון לה בלק לייבל ברוט (חצי בקבוק)
הצבע המבריק של בלק לייבל מזכיר את גווני הקש האופייניים של פינו נואר, עם נצנוצים של ענבר. הוא תוסס בחליל, עם זרם דק של בועות מתמשכות. ניחוחותיו הטריים משלבים את הרושם של חיוניות וריחות באביב, יחד עם רמזים של טוסט ודבש. על החיך, זרי פירות בשלים והדרים יוצרים תחושה של שפע ועם זאת קלילות.