קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות15
מגזין

מרק פיאסטה

מרק פיאסטה
מרק פיאסטה זה ... חלב חינם מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 258 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן כל אחד. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם לקשט: כוסברה, צ'ילי, עגבניות משומרוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האורז חום מיידי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז מוקה שוקולד מיידי כקינוח. נסו מרק עוף פיאסטה, מרק עוף פיאסטה, ו מרק עוף ליים פיאסטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב קמח ו 2 כפות תיבול fajita בשקית ניילון zip-top חובה כבדה; להוסיף עוף. לאטום וללחוץ למעיל.
מרכיבים שתצטרך
תיבול פהיטהתיבול פהיטה
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
2
מבשלים עוף בשמן חם בתנור הולנדי גדול על חום גבוה, ערבוב לעתים קרובות, 4 דקות או עד השחמה. להפחית את החום בינוני-גבוה; להוסיף בצל ושום; קצוץ 5 דקות. מערבבים הנותרים תיבול פהיטה, תירס, הבא 5 מרכיבים, ו, אם תרצה, זיתים. מביאים תערובת לרתיחה; להפחית את החום בינוני-נמוך, לכסות ומבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תיבול פהיטהתיבול פהיטה
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
3
הסר את המכסה, ומערבבים מרק גבינת נאצ ' ו, כוסברה קצוצה, ומיץ ליים.
מרכיבים שתצטרך
גבינת נאצ ' וגבינת נאצ ' ו
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
4
מקשטים, אם תרצה, ומגישים עם מקלות לחם, אם תרצה.

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, שטופה ומרוקנתשעועית שחורה, שטופה ומרוקנת128אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי ירוק קצוץצ'ילי ירוק קצוץ411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מבושלות בסגנון מקסיקניעגבניות מבושלות בסגנון מקסיקני305אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק גבינת נאצ'ו מרוכזמרק גבינת נאצ'ו מרוכז4חצאי חזה עוף בגוון עור ועצמות, קוביותחצאי חזה עוף בגוון עור ועצמות, קוביות10ריבס, קצוץ טרי או קפואמקשטים: כוסברה טרייה קצוצהמקשטים: כוסברה טרייה קצוצה3(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה3(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה11 קילו קישואים,רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז חום לא מבושלאורז חום לא מבושל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 תות, קלוף1 תות, קלוף1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ40אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת fajita תיבול, מחולקחבילת fajita תיבול, מחולק3(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב432אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס כל הקרנל עם פלפלים אדומים וירוקים, סחוטתירס כל הקרנל עם פלפלים אדומים וירוקים, סחוט