קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות15
ציון בריאות2
מגזין

מרק צדפות שמנת

מרק צדפות שמנת
מרק צדפות קרמי יכול להיות בדיוק המרק שאתה מחפש. מתכון זה מספק 15 מנות. עם 88 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 5g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. זה הוא מאוד תקציב ידידותי מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. גשו לסופר וקנו שמן צמחי, מיץ צדפות, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. וזה די גרוע. מתכונים דומים: מרק צדפות שמנת, מרק צדפות שמנת, ו מרק צדפות שמנת.

הוראות

1
מערבבים בייקון ושמן בסיר גדול על אש בינונית. לבשל, ערבוב לעתים קרובות, עד שומן נמשך מתוך בייקון, 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים בצל ומבשלים, ערבוב, עד מתרכך, 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
3
מוסיפים קמח ומבשלים, ערבוב, במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
4
יוצקים מיץ צדפות ומביאים לרתיחה, ערבוב טוב.
מרכיבים שתצטרך
מיץ צדפותמיץ צדפות
5
מוסיפים חלב, תפוחי אדמה, צדפות ורוטב חם. מתבלים במלח. להגדיל את החום בינוני גבוה ולהביא לרתיחה. להפחית חום ומבשלים עד תפוחי אדמה הם מזלג מכרז, 10 עד 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
תפוח אדמהתפוח אדמה
צדפותצדפות
חלבחלב
מלחמלח
6
מצקת מרק לתוך כוסות או קערות, מפזרים פטרוזיליה ומגישים חם.
מרכיבים שתצטרך
צ אודרצ אודר
פטרוזיליהפטרוזיליה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

צדפות עובדות ממש טוב עם שרדונה, מוסקדט וריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה Hay Shed Hill Pitchfork עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Hay Shed Hill Pitchfork Chardonne
Hay Shed Hill Pitchfork Chardonne
 מראה מבריק, קש חיוור עם גוונים ירוקים. תסיסה במיכל נירוסטה מאפשרת ביטוי מלא של ארומה פירות שרדונה ללא השפעת אלון או ליס וכתוצאה מכך זר פירות טרופיים בהיר ונקי. החיך עשיר בפירות טרופיים, חומציות זיפי נקי מאזנת את אופי הפרי המתוק וכתוצאה מכך חיך טרי ובהיר. כאשר שרדונה באיכות טובה משמש שרדונה unwooded לוקח על רמה חדשה לגמרי של עומק ועוצמה.