קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

מרק קוקוס חריף

מרק קוקוס חריף
מרק קוקוס חריף דורש על 25 דקות מההתחלה ועד הסוף. אתה מקבל מרק שמגיש 6. מנה אחת מכילה 277 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 20 גרם שומן. זה מושלם עבור סתיו. אם יש לכם סוכר חום, רוטב דגים, מרק עוף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, ו דיאט. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : מרק קוקוס חריף, מרק קארי קוקוס חריף, ו מרק קוקוס ודלעת חריף.

הוראות

1
מחממים שמן בסיר קטן מעל חום בינוני גבוה. כאשר הוא מנצנץ, להוסיף lemongrass, זנגביל, וצ ' ילה ומבשלים עד ריחני, על 1 דקה. בזהירות להוסיף מלאי, חלב קוקוס, וסוכר ולהביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
2
להפחית את החום נמוך ולהוסיף טופו, אפונה, אפונה שלג ומבשלים עד אפונה שלג מבושלים דרך, על 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר מהחום ומערבבים בזיליקום, מיץ לימון ורוטב דגים.
מרכיבים שתצטרך
4
לשרת.

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה תינוק קפוא או טריאפונה תינוק קפוא או טרי3(חוֹרֶף)רוטב דגיםרוטב דגים1(3 אינץ') חתיכת זנגביל טרי, פרוס 1/2 אינץ ' עבה(3 אינץ') חתיכת זנגביל טרי, פרוס 1/2 אינץ ' עבה1( חצילים)ציפור תאילנדית צ'ילה, סראנו, או פלפל jalapeno, סוף גזוז, חצוי לאורכו, וזרעציפור תאילנדית צ'ילה, סראנו, או פלפל jalapeno, סוף גזוז, חצוי לאורכו, וזרע1מעקבעשב לימון, חלק לבן בלבד, פרוס לאורכו, לחתוך לאורכים 6 אינץ', ומרוסקעשב לימון, חלק לבן בלבד, פרוס לאורכו, לחתוך לאורכים 6 אינץ', ומרוסק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר חום בהיר ארוזסוכר חום בהיר ארוז596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ ליים סחוט טרימיץ ליים סחוט טרי9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טבעות פלפל אדום מתוקטבעות פלפל אדום מתוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלים בזיליקום תאילנדי פרוס דקעלים בזיליקום תאילנדי פרוס דק198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טופו מוצק, קוביות קטנותטופו מוצק, קוביות קטנות397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חלב קוקוס לא ממותקחלב קוקוס לא ממותק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות