קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

מרק שרימפס ותרד

מרק שרימפס ותרד
שרימפס ומרק תרד נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה זו מכילה כ 16 גרם חלבון 1 גרם של שומן, וסך הכל 108 קלוריות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו מים, ארזו תרד שטוף, שרימפס, וכמה דברים אחרים כדי להפוך אותו היום. נסו שרימפס 2 דרכים: רוטב סויה-שרימפס בגריל עם סלט תרד וסקמפי בסגנון חדש, Moilee שרימפס קראלה (שרימפס בקארי ומרק קוקוס), ו מרק מהמזווה (: מרק נקניק, שעועית ופסטה עם תרד) (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 5 מרכיבים בסיר גדול; להביא לרתיחה. כיסוי, להפחית את החום, ומבשלים 10 דקות. מערבבים שרימפס; לבשל על אש בינונית 2 דקות או עד שרימפס כמעט נעשה. מערבבים בתרד; לבשל 1 דקה, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. מארק ווסט פינו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.