קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

מרק שרימפס קוקוס חריף

מרק שרימפס קוקוס חריף
מרק שרימפס קוקוס חריף עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 275 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 18 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו רוטב דגים, בצל ירוק, פטריות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. נסו מרק אטריות מתובל עם שרימפס וחלב קוקוס, מרק קוקוס בטטה עם שרימפס חריף, ו שרימפס מתובל מרק אטריות קוקוס עם פטריות שיטאקי (מתכונים דומים).

הוראות

1
לקלף שרימפס; devein, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
2
זנגביל קצוץ ושום בשמן חם בתנור הולנדי גדול על חום בינוני-גבוה 1 עד 2 דקות או עד ריחני.
מרכיבים שתצטרך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
3
מוסיפים מרק ו-5 המרכיבים הבאים. להביא תערובת מרק לרתיחה, ולהפחית את החום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
4
מוסיפים פטריות ופלפל פעמון, ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, 3 עד 5 דקות או עד פריך במכרז.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
5
מוסיפים שרימפס, ומבשלים 1 עד 2 דקות או רק עד שרימפס להפוך ורוד.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
6
הסר מהחום.
7
מוסיף בזיליקום, הבא 2 מרכיבים, ו, אם תרצה, פלפל צ ' ילה.
מרכיבים שתצטרך
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות

מרכיבים

3(חוֹרֶף)רוטב דגיםרוטב דגים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר טרי מגורדג'ינג'ר טרי מגורד227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת פרוס פטריות טריותחבילת פרוס פטריות טריות4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוסבצל ירוק פרוס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר חום בהירסוכר חום בהיר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי2(יכול להיות או להרחיק)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1גודל בינוניפלפל אדום, קצוץפלפל אדום, קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)משחת קארי אדומהמשחת קארי אדומה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס גולמיים בגודל בינוני (36/40 ספירה)שרימפס גולמיים בגודל בינוני (36/40 ספירה)383אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חלב קוקוס לא ממותקחלב קוקוס לא ממותק9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Santi Sortesele פינו Grigio. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.