קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות2
מגזין

מתאבן בייגלה, גבינה וסלסה

מתאבן בייגלה, גבינה וסלסה
בייגלה, גבינה & מתאבן Salsan עשוי להיות רק מתאבן hor אתה מחפש. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 92 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 7g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך קוביות גבינת צ'דר & מונטריי ג' ק, בייגלה מקלות, טאקו bellâ® & סלסה עבה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב צמחוני קטוגני דיאט. זה מובא לך על ידי KraftRecipes.com עם כף מיוחדת במינה. ציון של 26% המנה הזאת לא יוצאת מן הכלל. נסו מתאבן מטבל סלסה עקיצות, סלסה מלון מוחיטו - טרי מוצא מתאבן, ו מתאבן בריא-שעועית מקסיקנית וכוסות וונטון סלסה (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכנס מקלות בייגלה לתוך גבינה.
מרכיבים שתצטרך
מקלות בייגלהמקלות בייגלה
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
2
מגישים כמו dippers עם סלסה.
מרכיבים שתצטרך
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מבעבע הם בחירה מצוינת לטבילה ברוטב. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. Ca ' Furlan Cuvee מריאנה נוצץ רוזה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Ca ' Furlan Cuvee מריאנה נוצץ עלה
Ca ' Furlan Cuvee מריאנה נוצץ עלה
תערובת פינו נואר נוצצת עם ערך רב מיצרני Ca ' Furlan Prosecco! ניחוחות של דובדבן טרי, תות ועלי כותרת של ורד. עגול וקרם על החיך, עם בועות מרעננות פריך וגימור ארוך ומאוזן.תערובת: 84% Glera, 16% פינו נואר