קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות8
מגזין

מתכון אורז מטוגן פראי

מתכון אורז מטוגן פראי
המתכון אורז מטוגן פראי מוכן בערך בעוד 45 דקות. והוא בהחלט סופר ללא גלוטן, ללא חלב וצמחוני אפשרות לאוהבי אוכל סיני. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 21 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 309 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מתכון זה מ 101 ספרי בישול יש 85 אוהדים. לך לחנות ותביא שמן שומשום, נבטי אפונה, ביצים ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב טופו המשרד הנוסף אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר רכות טבעוניות כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. מתכונים דומים: מתכון סלט אורז בר האביב, מתכון סלט פלפל אורז בר, ו אורז בר מתכון מלית לחם תירס.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא הברון הרצוג Chenin Blanc (OU Kosher). יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
פה טרי ועגול מרגיש עם הערות פירותי אינטנסיבי של נקטרינה, דומדמניות ואורן עם גימור בהיר, נקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. גם נהדר כמו אפריטיף.