קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

מתכון לובסטר בגריל

מתכון לובסטר בגריל
והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, במנה זו יש: 424 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 39 גרם של שומן למנה. אם יש לכם שום, שמן זית כתית מעולה, לובסטרים קוצניים חיים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. מתכון זה של רפובליקת מזון יש 2 אוהדים. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. נסו מתכון פשטידת לובסטר, מתכון לחמניות לובסטר, ו מתכון קציצות לובסטר (מתכונים דומים).

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צלפים, קצוץצלפים, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)2(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר טרי, קצוץ דקג'ינג'ר טרי, קצוץ דק1ציפורןשום, טחוןשום, טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפפאיה ירוקה, חתוכה לקוביות, קלופים, זרע, על 1/4 אינץ ' קוביותפפאיה ירוקה, חתוכה לקוביות, קלופים, זרע, על 1/4 אינץ ' קוביות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעשבי תיבול טריים מעורבים, קצוץ, כגון chervil, עירית, מנטה, פטרוזיליה איטלקיתעשבי תיבול טריים מעורבים, קצוץ, כגון chervil, עירית, מנטה, פטרוזיליה איטלקית2largesלחיות לובסטרים קוצניים גדולים, או 4 מיין לובסטריםלחיות לובסטרים קוצניים גדולים, או 4 מיין לובסטרים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמנגו, חתוך לקוביות, מקולף, מגולגל, על 1/4 אינץ ' קוביותמנגו, חתוך לקוביות, מקולף, מגולגל, על 1/4 אינץ ' קוביות4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ים משובח ופלפל שחור טחון טרימלח ים משובח ופלפל שחור טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שאלוט, טחוןשאלוט, טחון1עגבניות, קלופים, זורעים, וחותכים לקוביות 1/4 אינץעגבניות, קלופים, זורעים, וחותכים לקוביות 1/4 אינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה ללא מלח, מרוכךחמאה ללא מלח, מרוכך

יין מומלץ: שבלי, שרדונה

שאבלי ושרדונה הם הבחירה הראשונה שלי ללובסטר. שאבלי מושלם עם לובסטר, אבל שרדון מאזורים אחרים חייב להכות את המקום מדי. Domaine Louis Michel et Fils Chablis עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Domaine Louis Michel et Fils Chablis
Domaine Louis Michel et Fils Chablis
שאבלי זה מגלה הערות פרי לבן כגון אפרסק, ויש לו מבנה מינרלי מתמשך. בפה, תחושה סלעית שהוא כל כך אופייני של שאבלי עושה את זה יין עגול וטהור.מגישים בין 53-57°F. יין זה צריך להיות משודר או מוצדק לפני הטעימה.