קושיקל
מוכן ב6 דק.
מנות6
ציון בריאות1
מגזין

נגיסות פיצה

נגיסות פיצה
המתכון פיצה עקיצות יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-6 דקות. והוא מספק כ 6 מנות . מתאבן זה יש 69 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 3g של שומן למנה. זה מובא לך על ידי KraftRecipes.com. גשו לסופר וקנו עלי אורגנו, רוטב פסטה האהוב משפחת classico, קרקרים חיטה ארוגים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. , וזה לא כל כך סופר. נסו נגיסות פיצה, נגיסות פיצה, ו נגיסות מטבל פיצה חמות (מתכונים דומים).

הוראות

1
קרקרים למעלה עם שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
קרקריםקרקרים
2
מקום 6 עקף קרקרים על צלחת מיקרוגל. מיקרוגל על 8 עד 10 שניות או עד גבינה מותכת. חזור עם הקרקרים שנותרו.
מרכיבים שתצטרך
קרקריםקרקרים
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
3
מגישים חמים.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות קאסאן אמה קיאנטי קלאסיקו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
Casa Emma קיאנטי Classico D. O. C. g הוא יין אלגנטי עם זר פרחים ורמזים דובדבן. יש לו רעננות מאוזנת, מבנה טוב טאנינים קטיפתי. בגילאי 1 שנה בחביות 500 ליטר, יש לו צבע אדום אודם אינטנסיבי עם השתקפויות סגולות. עם גימור מתמשך עם חומציות טובה minerality, זה מושלם כדי להתאים עם פסטה ונקניקים.