קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות58
מגזין

נקניקיית ברווז: סלסיצ'יה ד' אניטרה

נקניקיית ברווז: סלסיצ'יה ד' אניטרה
נקניקיית ברווז: סלסיצ'יה ד' אניטרה עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. צופה הדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן, יש בו בסה"כ : 2418 קלוריות, 87 גרם חלבון, ו 215 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 53% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 6. אם יש לכם פלפל, פנקטה, שמן זית ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש במלח כשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת פירורים דלת שומן (כשרה-חלבית) כמו קינוח. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 1 שעה. הציון הזה מוצק. נסו סלסיצ'יה די קוניגליו אל אצטו (נקניקיית ארנב עם חומץ), פסטה בצורת עשב עם ראגו נקניק: גרמינה קון לה סלסיצ'יה, ו פיצה נקניק (פיצן אלה סלסיצ'יה) (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערת ערבוב מערבבים יחד את הברווז והפנצ ' טה בידיים עד לערבוב טוב.
מרכיבים שתצטרך
פנצ ' טהפנצ ' טה
ברווז שלםברווז שלם
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
2
מוסיפים פלפל, מלח ויין לבן ומערבבים עד לקבלת תערובת אחידה, שוב בידיים. עליכם לנוע במהירות לכאן או שטמפרטורת גופכם עלולה לשנות את מרקם השומן.
מרכיבים שתצטרך
יין לבןיין לבן
פלפלפלפל
מלחמלח
3
הגדר את חומר הנקניקיות והניח את המעטפת מעל מזין המשפך. אם אין לכם מילוי נקניקיות, צרו את הנקניק לבולי עץ של 1/4 קילו ביד והקפידו לטפל בהם. ממלאים את הנקניקיה במעטפות, מסובבים כל 3 1/2 עד 4 אינץ ' כך שכל נקניק יהיה בערך 4 גרם, ויוצרים 22 עד 25 נקניקיות. דוקרים את כולם בעזרת מחט ומניחים בצד במקום קריר עד שהם מוכנים לבישול.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
ציוד שתשתמש בו
משפךמשפך
4
במחבת בגודל 12 עד 14 אינץ ' מחממים את שמן הזית על אש בינונית ומוסיפים נקניקיות. מבשלים עד להזהבה, כ -7 דקות בצד, ואז מוסיפים את הבצל והשום. מבשלים עד שהם רכים וזהובים, בערך 8 עד 9 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
נקניקנקניק
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוציאים את הנקניקיות ומניחים על צלחת. מערבבים פנימה את רסק העגבניות ומבשלים 5 או 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
נקניקנקניק
6
מוסיפים את היין האדום והציר, מגרדים את תחתית התבנית בכף עץ כדי לשחרר את כל החלקים השחומים לתערובת. מחזירים את הנקניקיות למחבת. מבשלים על אש בינונית מכוסה, למשך 15 דקות, הופכים מדי פעם. מערבבים פנימה את הפטרוזיליה ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
יין אדוםיין אדום
נקניקנקניק
פטרוזיליהפטרוזיליה
מלאימלאי
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מחבתמחבת
7
בסיר גדול עם תחתית כבדה מחממים את השמן על אש גבוהה עד לעישון.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
8
מוסיפים את כל חלקי העוף ומשחימים בכל רחבי, תוך ערבוב כדי למנוע צריבה.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
9
מוציאים את העוף ושומרים.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
10
מוסיפים לסיר את הגזר, הבצל והסלרי ומבשלים עד שהם רכים ומשחימים. מחזירים את העוף לסיר ומוסיפים 3 ליטר מים, רסק העגבניות, גרגירי הפלפל והפטרוזיליה. מערבבים בעזרת כף עץ כדי לעקור את חתיכות העוף והירקות השחומים מתחתית התבנית. מביאים כמעט לרתיחה, ואז להפחית את החום ומבשלים על רתיחה נמוכה עד מופחת בחצי, על 2 שעות, מדי פעם רזה עודף שומן.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
פלפלפלפל
ירקירק
גזרגזר
עוף שלםעוף שלם
פטרוזיליהפטרוזיליה
סלריסלרי
בצלבצל
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מחבתמחבת
סירסיר
11
מסירים מהאש, מסננים ולוחצים על המוצקים עם תחתית המצקת כדי לחלץ את כל הנוזלים. מערבבים את הציר כדי להקל על הקירור ומניחים בצד. מקררים מלאי במיכלים קטנים עד שבוע או מקפיאים עד חודש.
מרכיבים שתצטרך
חלץחלץ
מלאימלאי
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת

מרכיבים

2(חוֹרֶף)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל שחורפלפל שחור3גזר, קצוץ גסגזר, קצוץ גס4מאמן פפ מסווג 200-נוכחיסלרי, קצוץ גססלרי, קצוץ גס2kgsכנפי עוף, גב ועצמותכנפי עוף, גב ועצמות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבשיין אדום יבש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון4(חוֹרֶף)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2kgsבשר ברווז טרי לחתוך מהעצם ולהפעיל דרך החורים הגדולים ביותר של קצב?מטחנת sבשר ברווז טרי לחתוך מהעצם ולהפעיל דרך החורים הגדולים ביותר של קצב?מטחנת s2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2בצל, קצוץ גסבצל, קצוץ גס907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פנצ'טה, רוצי דרך אותה מטחנה.פנצ'טה, רוצי דרך אותה מטחנה.1חבורהגבעולי פטרוזיליהגבעולי פטרוזיליה1חבורהפטרוזיליה איטלקית, קצוץ דק להניב 1/4 כוספטרוזיליה איטלקית, קצוץ דק להניב 1/4 כוס1בצל אדום, קצוץ דקבצל אדום, קצוץ דק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תרמילי כבשים, 8 מטרים, שווה בערךתרמילי כבשים, 8 מטרים, שווה בערך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה