קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות20
ציון בריאות0
מגזין

נשיקה (שמירה על זה סופר פשוט) דגים מטוגנים

נשיקה (שמירה על זה סופר פשוט) דגים מטוגנים
נשיקה (שמירה על זה סופר פשוט) דג מטוגן הוא מוצרי חלב חינם, ו pescatarian ומספק כ 20 מנות. מנה אחת מכילה 17 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך בירה, דגים, תערובת פנקייק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. עם כפית ציון של 13% המנה הזאת לא משהו. נסו סלט טונה מהיר, בריא ופשוט, דגים מטוגנים בתנור פריכים סופר כי יהיה לדפוק את הגרביים שלך!, ו שמירה על קינוח הקיץ מתוק ופשוט עם ברוסקטה דולצ'ה (מתכונים דומים).

הוראות

1
הגדר מטגן ל 160 מעלות צלזיוס.יש לשטוף פילה תחת מים קרים & יבש טפיחה.מפזרים 1/4 כוס של תערובת פנקייק יבש על מגש.מקפלים את תערובת פנקייק הנותרים עם הבירה בקערה רדודה.תחפור את הדג בתערובת הפנקייק היבש.טובלים את הדג החפור בבלילת הבירה.בעדינות למקם את הדגים מוכים לתוך השמן החם להבטיח כי יש שפע של מקום בין חתיכות-שתיים או שלוש חתיכות בכל פעם הוא הטוב ביותר.
מרכיבים שתצטרך
קצפת אגוז מוסקטקצפת אגוז מוסקט
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מארק מערב פינו גריג ' יו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.