קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

סול אמנדין

סול אמנדין
Sole Amandine עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 17 גרם חלבון 16 גרם של שומן, וסך הכל 219 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לכם סול, לימונים, פפריקה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. 7 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן מתכונים דומים: סול אמנדין, פורל Amandine, ו אפונה Amandine.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. מארק ווסט פינו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.