קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

סורבה אשכוליות מסמיקה

סורבה אשכוליות מסמיקה
אם יש לך בסביבה 35 דקות לבלות במטבח, סורבה אשכוליות מסמיקה עשויה להיות מדהימה ללא גלוטן, ללא חלב, ולקטו אובו צמחוני מתכון לנסות. אתה מקבל קינוח שמגיש 8. מנה אחת מכילה 191 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן. גשו לסופר וקנו עלה דפנה, מיץ לימון, מים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 11%, וזה די רע. גרייפפרוט קולינס, סורבה גרייפפרוט, ו סורבה אשכולית ורודה דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בסיר גדול שלבו את שמונת המרכיבים הראשונים. מביאים לרתיחה; מבשלים עד שהנוזל מצטמצם בחצי, כ -20 דקות. מסננים ומניחים בצד להתקרר.
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
בקערה גדולה שלבו את מיצי האשכולית והלימון וסירופ הסוכר. מילוי גליל של מקפיא גלידה; להקפיא לפי הוראות היצרן.
מרכיבים שתצטרך
סם גסם ג
קמצוץ מלח, ועוד עבור זכוכית זכוכיתקמצוץ מלח, ועוד עבור זכוכית זכוכית
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
קליפות מלימוןקליפות מלימון
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מעבירים לכלי מקפיא ומקפיאים למשך 4 שעות או עד ליציבות.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

ניתן לשלב סורבה עם שרי שמנת, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. סולרה קרם שרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.