קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

סורבה מרטיני צרפתי

סורבה מרטיני צרפתי
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו סורבה מרטיני צרפתי. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. צופה הדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, וטבעוני יש 181 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מן המתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לכם וודקה, סוכר מגורען, מים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הוא זול מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. מהכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף גרוע למדי של 16%. נסו פרנץ ' טוסט מרטיני, מרטיני גלגל עין מצמרר (ליצ'י מאצ' ן ומרטיני כתום דם), ו חמאת בוטנים וג'לי מרטיני (המכונה גם פי. בי וג' יי מרטיני) (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב סוכר ו -3 / 4 כוס מים בסיר קטן על אש בינונית-גבוהה. מבשלים 2 דקות או עד שהסוכר מתמוסס, תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסירים מהאש; מצננים לחלוטין.
3
שלב בקערה גדולה תערובת סוכר, מיצים, צ ' מבורד, וודקה וצבעי מאכל; מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזוןצבע מזון
ChambordChambord
סוכרסוכר
וודקהוודקה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
שופכים תערובת לפחית המקפיא של מקפיא גלידה; להקפיא לפי הוראות היצרן. כף סורבה למיכל בטוח למקפיא; מכסים ומקפיאים 8 שעות או לילה.
מרכיבים שתצטרך
סורבהסורבה
קרםקרם
קרחקרח

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורדו לבן. יין צרפתי מגוון באותה מידה כמו אוכל צרפתי, אך לעיתים רחוקות אתה משתבש בשמפניה. אם הארוחה שלכם דורשת יין לבן, תוכלו לנסות גם בורדו לבן. לקבלת אדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות את קלווט קרמנט דה בורדו ברוט רוז. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -17 דולר לבקבוק.
קלווט קרמנט דה בורדו ברוט רוז
קלווט קרמנט דה בורדו ברוט רוז
צבע סלמון מבריק עם אף אלגנטי של פטל וקסיס. מאוד עדין ומתמשך להצביע בועות כי להקניט את פה ויפה גימור של פריך, עגול, פירות טעמים. תהין קאלווט ברוט רוז בכל עת כמו אפריטיף, תערובת קוקטייל, נסך בראנץ, או לכל סיבה לחגיגה.