קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות31
מגזין

סטייק איטלקי צלע

סטייק איטלקי צלע
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סטייק איטלקי אגף. מנה אחת מכילה 273 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 14 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 55 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. גשו לסופר וקנו שום, יין, מוצרלה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו סטייק איטלקי צלע, סטייק צד איטלקי, ו סטייק איטלקי עם עגבניות צלויות בלסמיות (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת סאוט קטנה, מוסיפים 1 כף שמן זית, בצל ושום ומבשלים עד שקוף.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
הסר ולתת מגניב.
3
לרכך סטייק פלנק עם פטיש בשר לחתוך לחתיכות 1/4 אינץ', כ 5 על 8 סנטימטרים. עונת קל עם מלח ופלפל שחור טחון טרי.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
סטייק צלעסטייק צלע
בשרבשר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מרכך בשרמרכך בשר
4
מניחים גזר, פלפלים אדומים, עגבניות מיובשות, בצל ירוק בשכבות נפרדות על 5 סנטימטרים הראשונים של הסטייק לאורכו. למעלה עם תערובת שום ובצל, ואז מעיל שווה עם גבינת מוצרלה גרוסה ופטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלה גרוסהמוצרלה גרוסה
פלפל אדוםפלפל אדום
עגבניות מיובשותעגבניות מיובשות
בצל ירוקבצל ירוק
גזרגזר
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
בצלבצל
סטייק.סטייק.
5
רול פלנק סטייק, החל עם סוף שיש ירקות, בתקיפות בלי לדחוף את הירקות. סטייק מגולגל מאובטח עם שיפודים.
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעסטייק צלע
ירקירק
סטייק.סטייק.
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
6
לצלחת מעוטרת ומערבבת את הקמח ואת התבלינים האיטלקיים יחד ומחפירה את סטייק האגף המגולגל, מצופה באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
תיבול איטלקיתיבול איטלקי
סטייק צלעסטייק צלע
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
7
מחממים תנור ל 300 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
במחבת בינוני לטחון חום 2 כפות שמן זית וכאשר חם להוסיף את סטייק האגף התגלגל, צורב על כל הצדדים במשך כ 4 עד 5 דקות עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעסטייק צלע
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
הסר את סטייק האגף מהמחבת ומניח על תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעסטייק צלע
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מחבתמחבת
10
מניחים בתנור שחומם מראש במשך 15 דקות או עד הטמפרטורה הפנימית מגיע 135 מעלות F. על מדחום מיידי לקרוא.
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור
11
מניחים את מחבת ה-saute בחזרה על מבער ו deglaze עם היין הלבן. מערבבים, ומפחיתים במשך 2 דקות, ולאחר מכן מוסיפים רוטב עגבניות ומניות עוף.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
יין לבןיין לבן
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
12
תן לתערובת להמשיך להפחית במשך 2 דקות נוספות.
13
הסר את הסטייק מהתנור ותן מנוחה. פרוסה על הטיה 1/2 אינץ', רעפים החוצה, העליון עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

12אינצ ' יםשיפודי במבוקשיפודי במבוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדק גזרים ג'וליאןדק גזרים ג'וליאן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן1סטייק צלע, כ -2 ק סטייק צלע, כ -2 ק " ג1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה3(חוֹרֶף)שום קצוץשום קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק ג'וליאןבצל ירוק ג'וליאן2(חוֹרֶף)תיבול איטלקיתיבול איטלקי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות מיובשות ועגבניות ארוזות בשמן ג'וליאןעגבניות מיובשות ועגבניות ארוזות בשמן ג'וליאן3(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה קצוציםעלי פטרוזיליה קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפלים אדומים ג'וליאן קלוייםפלפלים אדומים ג'וליאן קלויים6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמוצרלה גרוסהמוצרלה גרוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב עגבניות צלוי אשרוטב עגבניות צלוי אש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא יין מרלו כביש מירנדה למברט מחוז. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
הרוח החזקה ביותר שלנו מלאה בטעם פירותי וצבע חזק אך חלקה במרקם ובמשלוח. עם תמצית ברי בשלה ניחוח מתעכב כל עוד לסיים את חומר הנפץ. מרלו קטיפתי יבש זה ניחן בדיוק במאזן הנכון של כוח ועדינות שהופכים אותו לוויה מצוינת סטייק ופסטות עם רוטב אדום גוף מלא ושוקולד מריר.