קושירגיל
מוכן ב18 דק.
מנות6
ציון בריאות54
מגזין

סטייק חנוק

סטייק חנוק
סטייק חנוק יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר המנות העיקריות שלך. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 311 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 4g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פלפל, מלח, רוטב ווסטרשייר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האורז מבושל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ארוחת בוקר פודינג אורז כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. זמן הכנת המתכון כ 18 דקות. מתכונים דומים: סטייק חנוק, סטייק עין צלע חנוק של סאני, ו המבורגרים סטייק חנוק.

הוראות

1
לקצץ שומן מסטייק; לחתוך סטייק לחתיכות 1 1/2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
2
מניחים סטייק בסיר חשמלי איטי 4 ליטר.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
3
מוסיפים קמח ופלפל; לזרוק.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
4
מוסיפים עגבניות 4 מרכיבים הבאים; מערבבים היטב. מכסים ומבשלים על הגדרה נמוכה 8 שעות או עד סטייק הוא רך, ערבוב פעם אחת. כף מעל אורז.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
סטייק.סטייק.
אורזאורז

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק יכול להיות מזווג עם מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות את "רבבל מרלו". מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
מרלו אספסוף
מרלו אספסוף
ספורטינג דובדבן שחור, ברי כהה, שוקולד מאלט עם ניואנסים הערות אלון צרפתי של וניל ומוקה. אלגנטי ומעודן על החיך עם שפע של פירות כהים המוביל גימור משיי, רך.