קושירגיל
מוכן ב22 דק.
מנות6
ציון בריאות100
מגזין

סטייק טונה טרי על מצע קוסקוס

סטייק טונה טרי על מצע קוסקוס
סטייק טונה טרי על מצע קוסקוס יכול להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 51 גר' של חלבון, 24 גרם של שומן, וסך הכל 650 קלוריות. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. אם יש לך מלח ופלפל, חומוס, קוסקוס, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זמן הכנת המתכון כ 22 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, מתכונים דומים: סטייקים עם סלמון במרינדה עם קוסקוס, סטייק חזיר צלוי עם קישואים קוסקוס, ו סטייקים כבש עם ארבעה פלפלים וקוסקוס אגוזים.

מרכיבים

6סטייק טונה טרי, בעובי חצי ס סטייק טונה טרי, בעובי חצי ס " מ.283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חומוס, משומר ומנוקזחומוס, משומר ומנוקז11 קילו קישואים,צלפים, שטפו היטבצלפים, שטפו היטב397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק עוף, עוף משומר או תוצרת ביתמרק עוף, עוף משומר או תוצרת בית283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונהג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי, טחון או 1 1/2 כפיות בזיליקום יבשבזיליקום טרי, טחון או 1 1/2 כפיות בזיליקום יבש2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון5בצל ירוק אביבי, קצוץבצל ירוק אביבי, קצוץ1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזית קלמטה, מגולען וקצוץ גסזית קלמטה, מגולען וקצוץ גס1(יכול להיות או להרחיק)גרידת לימון מגוררת טריהגרידת לימון מגוררת טריה5(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1( חצילים)בצל, טחוןבצל, טחון4(חוֹרֶף)פטרוזיליה איטלקית, טחוןפטרוזיליה איטלקית, טחון2largesעגבניות שזיף, זרע חתוך ולאחר מכן מרוסק או 1 כוס עגבניות משומר, סחוט היטב ולאחר מכן מרוסקעגבניות שזיף, זרע חתוך ולאחר מכן מרוסק או 1 כוס עגבניות משומר, סחוט היטב ולאחר מכן מרוסק6ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל, צהוב קצוץפלפל, צהוב קצוץ

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו עמק אלכסנדר מטנזאס עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.