קושירגיל
מוכן ב27 דק.
מנות17
ציון בריאות31
מגזין

סטייק טונה ליים גריל Old Bay®

סטייק טונה ליים גריל Old Bay®
Old Bay® בגריל ליים טונה סטייק הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומספק כ 17 מנות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 6 גר' של חלבון, 5 גרם של שומן, וסך הכל 69 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 27 דקות. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לכם סטייקים טונה, עלי כוסברה, תיבול® bay הישן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: סלט סטייק פורטבלו בגריל עם אבוקדו, ליים ותירס בגריל, סטייק טונה בגריל, ו סטייק טונה בגריל.

הוראות

1
מערבבים תחילה 4 מרכיבים בקערה קטנה.
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מניחים טונה בשקית פלסטיק גדולה resealable או צלחת זכוכית.
מרכיבים שתצטרך
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
3
להוסיף מרינדה; להפוך מעיל טוב.מקררים 15 דקות או יותר עבור טעם נוסף. תיפטר מכל המרינדה שנותרה.גריל מעל חום בינוני 5 עד 6 דקות לכל צד או עד doneness הרצוי.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פרנסיס פורד קופולה יהלום אוסף מרלו. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
Francis Ford Coppola Diamond Collection Merlot
Francis Ford Coppola Diamond Collection Merlot
באופן מסורתי השתמשו במרלו כדי למזג רכות ועושר עם תערובות קברנה, אך כיום הוא הפך לאחד מהיינות האדומים הפופולריים ביותר מקליפורניה. סדרת היהלומים של פרנסיס קופולה משנת 1999, Blue Label Merlot היא נדיבה ועשירה. זה נעשה עם כמויות קטנות של סירה ו קברנה סוביניון להוסיף אישיות והרמת ארומטיקה. היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתי חדשות בנות שלוש שנים במשך שמונה חודשים. ניחוחות של פירות יער ופאי אוכמניות מן הפרי בולטים באף המשתלבים עם איכות מסוגננת קלוי מן האלון. על החיך, פטל הניתן לזיהוי וטעמי פירות צפופים, ריבה לשלב עם המבנה אלגנטי יינות לתמוך בגימור מסוגנן וארוך. המרלו מסדרת היהלומים מ-1999 מזמין ביותר בעושר רב ובמשיכה; הוא ראוי לשתייה כעת או שניתן להשכיב אותו למשך שנתיים עד חמש שנים.