קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות86
מגזין

סטייק מזוגג בגריל ואספרגוס

סטייק מזוגג בגריל ואספרגוס
סטייק מזוגג בגריל ואספרגוס עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 52 גרם חלבון 12 גרם של שומן, וסך הכל 358 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור יום העצמאות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. אם יש לך פתיתי פלפל אדום, סטייק צלע, סטייק צלע, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. עם כפית מתכונים דומים: סטייק בגריל של ניו-יורק עם סלסן צלוי באש ופטריות בגריל ואספרגוס, סטייק צלוי ומזוגג צלוי, ו סטייק בגריל מזוגג ומפולפל.

הוראות

1
הכינו גריל פחם לבישול בחום ישיר מעל פחם חם בינוני (חום בינוני גבוה לגז).
2
מערבבים יחד רוטב צדפות, חומץ, חרדל, פתיתי פלפל אדום בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
3
חוט על חצי אספרגוס לרוחב על שיפודים מקבילים 2, משאיר מקום בין. חזור עם אספרגוס הנותרים שיפודים.
מרכיבים שתצטרך
4
אספרגוס מברשת עם כמה זיגוג, ואז סטייק מברשת בכל רחבי עם זיגוג שנותר ומפזרים 3/4 מלח כפית ו 1/2 פלפל כפית.
מרכיבים שתצטרך
5
מתלה גריל שמן, אז סטייק גריל ואספרגוס, מכוסה רק אם באמצעות גריל גז, הפיכת סטייק פעם ואספרגוס מדי פעם, עד אספרגוס הוא מכרז משחימים היטב כתמים, 6 עד 8 דקות, וסטייק הוא בינוני-נדיר, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
בואו סטייק לעמוד על קרש חיתוך 15 דקות; לשים אספרגוס על מגש לכסות. דק לחתוך סטייק על פני התבואה.
מרכיבים שתצטרך
1
* סטייק ואספרגוס יכול להיות מבושל חם משומן קל גדול (2 צורב) מחבת גריל מרופד על אש בינונית גבוהה, 8 עד 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
גורמה

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Darioush חתימה מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 69 דולר.
מרלו עם חתימה של דריוש
מרלו עם חתימה של דריוש
עונת הגידול המתונה של שנת 2008 הניבה כמויות קטנות של מרלו בוגר ומרוכז מאוד. היין שנוצר מציע פרופיל של פירות כהים צפופים, אקספרסיבי-פטל שחור, דובדבן ותאנה מיובשת הנתמך על ידי ליבה הדוקה של קקאו כהה, שוש וקולה. טאנינים מתוקים ועסיסיים מוסיפים מורכבות טקסטורלית, בעוד שגימור יפה וארוך חושף הערות של רוזמרין, קינמון וקרקר גרהם. תערובת: 90% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% קברנה פרנק