קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות12
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט Whitefish תוצרת בית

סלט Whitefish תוצרת בית
סלט Whitefish תוצרת בית הוא חלב חינם ו pescatarian מנה עיקרית. מנה זו מכילה כ 31 גר' של חלבון, 24 גרם של שומן, וסך הכל 386 קלוריות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לך מיץ ליים, סוכר מגורען, חומץ יין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו 20 דקות. נסו סלט Whitefish, ארוחת ערב הלילה: סלט דג לבן בגריל עם עגבניות ויניגרט טרגון, ו דג לבן אפוי (מתכונים דומים).

הוראות

1
לטאטא יחד את המיונז, גרידת לימון ומיץ עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
גרידת לימוןגרידת לימון
מיונזמיונז
מיץמיץ
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
2
מוסיפים את הדג הלבן, הסלרי והבצל ומערבבים בעדינות עד לשלב; מתבלים במלח ופלפל שחור טחון טרי. מכסים ומקררים לפחות 1 שעה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
דג לבןדג לבן
סלריסלרי
בצלבצל
מלחמלח
3
מגישים עם בייגלים ובצל אדום כבוש.
מרכיבים שתצטרך
בצל אדוםבצל אדום
בייגלבייגל
4
מערבבים את החומץ, מיץ ליים, סוכר, מלח, זרעי כוסברה, זרעי חרדל ופלפל בסיר קטן על חום גבוה. מבשלים עד הסוכר והמלח הוא מומס.
מרכיבים שתצטרך
זרעי כוסברה שלמהזרעי כוסברה שלמה
זרעי חרדלזרעי חרדל
פלפלפלפל
מיץ לייםמיץ ליים
חומץחומץ
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
הסר מהחום ולתת מגניב במשך 5 דקות.
6
שים את הבצלים בקערה בינונית, יוצקים את תערובת החומץ מעל ולזרוק למעיל. מכסים ומקררים לפחות 1 שעה ועד 48 שעות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

6ריבס, קצוץ טרי או קפואבייגלים, להגשהבייגלים, להגשה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל שחורפלפל שחור1גבעול גדולסלרי, קצוץ דקסלרי, קצוץ דק01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.זרעי כוסברהזרעי כוסברה3(חוֹרֶף)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי2(חוֹרֶף)מיץ לימון סחוט טרימיץ לימון סחוט טרי11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גרידת לימון מגוררת דקגרידת לימון מגוררת דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ ליים טרימיץ ליים טרי1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיונז איכותימיונז איכותי01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.לתיבול בשרלתיבול בשר1smallsבצל אדום, קצוץ דקבצל אדום, קצוץ דק1( חצילים)בצל אדום, חצוי דק פרוסבצל אדום, חצוי דק פרוס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דג לבן מעושן, עור, עצמות ונופףדג לבן מעושן, עור, עצמות ונופף

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אספסוף פינו גרי. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.