קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות35
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט אטריות אודון

סלט אטריות אודון
סלט אטריות אודון יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 23 גרם חלבון 12 גרם של שומן, וסך הכל 424 קלוריות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך קרמיני, בצל ירוק, שמן canolan, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב מוצרי חלב חינם וצמחוני דיאט. נסו סלט אטריות אודון, סלט אטריות אודון קר, ו סלט אטריות אודון חריף (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את כל חומרי ההלבשה עם 1/4 כוס מים בבלנדר; להפריש. מעיל מחבת גדולה או ווק עם ספריי בישול; חום מעל חום גבוה ולהוסיף 1 1/2 כפיות שמן. כאשר שמן חם, לבשל טופו בצל ירוק 1 דקה, ולאחר מכן להפוך טופו פעם אחת; לבשל 1 עד 2 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
2
להעביר טופו ללוח חיתוך, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ ' ומניחים בקערה עם בצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
3
להוסיף הנותרים 1 1/2 כפיות שמן למחבת. מערבבים ברוקולי, אדממה ופטריות. להפחית את החום בינוני; לבשל, ערבוב לעתים קרובות, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
להוסיף מרק. מכסים ומבשלים עד ירקות רכים, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר מהחום ומערבבים אפונה, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים אטריות ותערובת ירקות לתערובת טופו. לזרוק עם ההלבשה למעיל.
מרכיבים שתצטרך
7
עצמי

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקב סוכרב סוכר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1( חצילים)גזר, מגורדגזר, מגורד4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל שומןמרק עוף דל שומן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/4 פאונד קרמיני, פרוס (אודות1/4 פאונד קרמיני, פרוס (אודות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקפוא, הפגז edamame, הפשיר ושטףקפוא, הפגז edamame, הפשיר ושטף227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טופו חזק במיוחד, מרוקן היטבטופו חזק במיוחד, מרוקן היטב1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, קצוץשום, קצוץ2(חוֹרֶף)הדבק מיסו לבן (נמצא בחנויות מזון בריאות)הדבק מיסו לבן (נמצא בחנויות מזון בריאות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ יין אורז (או סיידר תפוחים) חומץ יין אורז (או סיידר תפוחים)0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)4בצל ירוק, פרוס בקטעים 2 אינץבצל ירוק, פרוס בקטעים 2 אינץ2(יכול להיות או להרחיק)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/4 קילו כובעי שיטאקה, פרוס (אודות1/4 קילו כובעי שיטאקה, פרוס (אודות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הצמד אפונההצמד אפונה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות אודון כוסמת חבילה, מבושל לפי הוראות על חבילה מנוקזתאטריות אודון כוסמת חבילה, מבושל לפי הוראות על חבילה מנוקזת