קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

סלט ביטרלאף

סלט ביטרלאף
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, פליאוליתית, ו lacto ovo צמחוני hor d ' oeuvre? סלט Bitterleaf יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 0 גר' של חלבון, 9 גרם של שומן, וסך הכל 86 קלוריות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא את פריסה, רוקט, שמן זית ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. עם כפית ציון של 34% המנה הזאת לא משהו. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : סלט kachumber או סלט kuchumber-סלט ירקות הודי, סלט מקסיקני-סלט זה לא רק סלט זה ארוחה, ו סלט טריז גבינה כחולה קלאסי וסיור חוות סלט דול.

הוראות

1
מערבבים את הרקטה, frise, חסה כבש ועלים radicchio בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
מאצ ' ה.מאצ ' ה.
רדיקיו.רדיקיו.
חזה עוף רוטיסריחזה עוף רוטיסרי
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
טפטוף מעל כ 4 כפות שמן זית כתית נוספת, לסחוט מעל המיץ של 1 לימון, ואז לטחון מלח ים ופלפל שחור על גבי. לזרוק עם הידיים שלך עד שכל העלים נוצצים, ואז לשרת.
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
קליפות מלימוןקליפות מלימון

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, סוביניון בלאן

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, Gruener Veltliner, ו סוביניון בלאן. לסוביניון בלאן ולגרונר יש גם תו הרבי המשלים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים ויניגרט טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים סלט שמנת. שרדונה אחוזת רושיולי עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.