קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

סלט טונה ומנדרינית

סלט טונה ומנדרינית
Tunan וסלט מנדרין הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 14 גרם חלבון 7 גרם של שומן, וסך הכל 191 קלוריות. גשו לסופר וקנו טונה, גראני סמית 'אפל, מנדרין אורנג' מגזרים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב קטעי כתום מנדרין אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת שוקולד-אורנג קערת פונץ כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. . נסו סלט טונה מנדרין, עוגת מנדרין פולנטה עם סירופ מנדרין, ו יום ראשון בריא, טעים, סלט טונה אמיתי - לסלט טונה, להמיס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן זית במחבת קטנה על אש בינונית, מטגנים את הטונה עד שחוממים דרכה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
בקערה בינונית, לזרוק יחד טונה, ירקות סלט, תפוח, תפוזים מנדרין.
מרכיבים שתצטרך
תפוזים מנדריניתתפוזים מנדרינית
ירוקירוק
תפוחתפוח
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו עמק אלכסנדר מטנזאס עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.