קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות38
מגזין

סלט עגבניות תפוחי אדמה ודובדבן חם

סלט עגבניות תפוחי אדמה ודובדבן חם
סלט עגבניות תפוחי אדמה ודובדבן חם הוא מנה צדדית המגישה 4. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, כל 30, ואת הבמנה זו יש: 266 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 12 גרם של שומן למנה. אם יש לך חומץ בלסמי, שיני שום, זיתים kalamatan, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה מ-BBC אוכל טוב יש 3 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מרהיב של 81%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה גם אהבו סטייק חצאית בגריל עם תירס חם וסלט עגבניות שרי, סלט נבול עם קרוטונים פולנטה ויניגרט עגבניות שרי חם, ו סלט תפוחי אדמה חם-עגבניות עם ויניגרט Dijon.

הוראות

1
מרתיחים את תפוחי האדמה בשפע של מים מלוחים עד מבושל דרך, על 15-20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
אגוז מוסקט טחון או מגורר טריאגוז מוסקט טחון או מגורר טרי
2
הסר מהחום ולנקז.
3
חותכים כל תפוח אדמה לשניים אם הם גדולים מאוד, לחתוך לשלישים.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
4
מחממים את השמן במחבת גדולה ללא מקל, ואז מטגנים את תפוחי האדמה עם אנשובי, זיתים וקצת מלח ופלפל. מערבבים לעתים קרובות. כאשר משחימים, מוסיפים את השום, העגבניות והחומץ בלסמי, ואז מטגנים עוד כמה דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)
מקלות צ'יפס ירקות איכותיים (מומלץ: טרה מקלות)מקלות צ'יפס ירקות איכותיים (מומלץ: טרה מקלות)
אנשוביאנשובי
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
שמן קנולה לטיגון בשמן עמוקשמן קנולה לטיגון בשמן עמוק
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
שמנת ללא שומןשמנת ללא שומן
ציוד שתשתמש בו
אגוז מוסקט טחון אואגוז מוסקט טחון או
5
מגישים חמים.

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, סוביניון בלאן

סלט יכול להיות משויך עם שרדונה, Gruener Veltliner, ו סוביניון בלאן. לסוביניון בלאן ולגרונר יש גם תו הרבי המשלים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים ויניגרט טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים סלט שמנת. שרדונה Antica (Mountain Select) עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.