קושיבינוני
מוכן ב27 דק.
מנות4
ציון בריאות29
סוגי מאכליםסלט
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

סלט קצוץ קיץ עם רוטב ראנץ

סלט קצוץ קיץ עם רוטב ראנץ
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנות ראשונות, אז תנו הזדמנות ל סלט קצוץ קיץ עם רוטב החווה. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני מגיש 4 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 7 גר' של חלבון, 44 גרם של שומן, וסך הכל 522 קלוריות. הכנת המנה לוקחת כ 27 דקות. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לכם גרעיני תירס, פלפל, שעועית שעווה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו סלט קצוץ קיץ עם בורטן ורוטב שמיר חלומי, קיץ עוף בגריל קצוץ סלט עם רוטב בלסמי לבן, ו סלט קיץ פריך עם רוטב חווה Jalapeno (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים את תפוחי האדמה בסיר קטן עם מספיק מים קרים כדי לכסות ולהתבשל עם מלח. מביאים לרתיחה ולאחר מכן מבשלים, חשוף, עד רק רך, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
לנקז ולשים בקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
להביא סיר בינוני של מים לרתיחה ומלח אותו בנדיבות. למלא קערה בינונית עם מי קרח ומלח אותו גם כן.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
סירסיר
4
מוסיפים את התירס, השעועית והברוקולי למים הרותחים ומבשלים עד לפריך במכרז, כ -2 דקות. השתמש בכף מחוררת או מסננת כדי לגרוף את הירקות ולצלול אותם מיד לתוך מי הקרח.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
מיםמים
ברוקוליברוקולי
שעועיתשעועית
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מסננתמסננת
5
מסננים את הירקות, מלטפים אותם יבשים, ומוסיפים לקערת תפוחי האדמה יחד עם העגבניות והמלפפון. לזרוק את הסלט עם 1/2 כוס של הרוטב. טעם, ולהוסיף יותר מלח ופלפל, אם תרצה בכך. (הסלט יכול להיות מוכן עד לנקודה זו 2 שעות קדימה ומקורר.)
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ירקירק
מלפפוןמלפפון
תפוח אדמהתפוח אדמה
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
כאשר מוכן לשרת, לזרוק את הסלט עם הירוקים ואת נבטים, אם תרצה, ועם קצת יותר רוטב אם אתה אוהב את הסלט שלך בצד לבוש היטב. להעביר את ההלבשה הנותרת ליד השולחן.
מרכיבים שתצטרך
נבטיםנבטים
ירוקירוק
7
ידע: טבילה של ירקות במים מלוחים רותחים ולאחר מכן צלילתם לתוך מי קרח נקרא blanching ומרענן. לאחר המים ברתיחה מלאה מתגלגלת לפני הוספת הירקות, כמו גם בישול חשוף, הוא המפתח לשמירה על ירקות ירוקים תוססים.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
מיםמים
8
לרסק את שן שום, מפזרים את המלח, ו, עם הצד של סכין גדול, מחית למרוח את התערובת כדי להדביק גס. לגרד את הדבק לתוך קערה קטנה, להוסיף את החומרים הנותרים, לטאטא היטב כדי להפוך רוטב שמנת. השתמש באופן מיידי או להכניס למקרר במיכל אטום היטב עד 3 ימים.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
מקציףמקציף
קערהקערה

מרכיבים

4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקב סוכרב סוכר796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שרי, חצויעגבניות שרי, חצוי1קירבי מלפפון עם קליפה, קצוץקירבי מלפפון עם קליפה, קצוץ2(חוֹרֶף)עירית טרייה טחוןעירית טרייה טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס טריים (מ 2 אוזניים של תירס)גרעיני תירס טריים (מ 2 אוזניים של תירס)2(חוֹרֶף)פטרוזיליה שטוחה וטריה טחוןפטרוזיליה שטוחה וטריה טחון1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףצרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרועים ירקות מעורבים, כגון ארוגולה, רומיין, וגזרת נחליםקרועים ירקות מעורבים, כגון ארוגולה, רומיין, וגזרת נחלים1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה אדומים, חצוייםתפוחי אדמה אדומים, חצויים1scallion( חלקים לבנים וירוקים), פרוס דקscallion( חלקים לבנים וירוקים), פרוס דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבטים, כגון אספסת, ברוקולי, צנון או אפונה, אופציונלינבטים, כגון אספסת, ברוקולי, צנון או אפונה, אופציונלי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית ירוקה או שעווה קצוצהשעועית ירוקה או שעווה קצוצה11 קילו קישואים,חומץ יין לבןחומץ יין לבן