קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות14
ציון בריאות9
מגזין

סלט שעועית ברביקיו

סלט שעועית ברביקיו
סלט שעועית ברביקיו עשויה להיות מה שחיפשתם. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 14 מנות. עם 281 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 9g של שומן כל אחד. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות זולה עבור יום האב. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לך סוכר חום, אבקת צ'ילי, חרדל דיז' ון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו -40 דקות. נסו סלט שעועית ברביקיו, סלט שעועית ברביקיו, ו שעועית ברביקיו צ'יפוטלה וסלט תירס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים שעועית בתנור הולנדי או קומקום מרק; מוסיפים מים כדי לכסות על ידי 2 ב. מביאים לרתיחה; להרתיח במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
הסר מהחום; לכסות ולתת לעמוד במשך 1 שעה.
3
מסננים ומשליכים נוזלים.
4
מוסיפים מים כדי לכסות שעועית על ידי 2 ב. מביאים לרתיחה. להפחית חום; לכסות ומבשלים עבור 1 כדי 1-1/2 שעות או עד מכרז. לשטוף, לנקז ולהניח בצד. עבור ההלבשה, בסיר, לשלב את החומץ, שמן, קטשופ, סוכר חום, חרדל, רוטב ווסטרשייר, אבקת צ ' ילי, כמון, מלח, פלפל ורוטב פלפל חריף. מביאים לרתיחה. להפחית חום; כיסוי ומבשלים במשך 10 דקות. מגניב במקצת. בקערת סלט גדולה, לשלב את השעועית, תירס, פלפלים ובצל. רגע לפני ההגשה, מערבבים ב ההלבשה וחצי הצ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
5
מפזרים עם שבבי הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז2(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית פינטו מיובשתשעועית פינטו מיובשת1( חצילים)פלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס0(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף1( חצילים)פלפל אדום מתוק, קצוץפלפל אדום מתוק, קצוץ11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס טורטייה, מרוסק בגסות, מחולקצ'יפס טורטייה, מרוסק בגסות, מחולק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול תירס הקרנל כולו, סחוטיכול תירס הקרנל כולו, סחוט1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. הגפן הישן Valravn זינפנדל עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
Valravn גפן ישן Zinfandel
Valravn גפן ישן Zinfandel
ארומה מורמת מאוד של רוטב ברי רותח נובעת מהזכוכית. בפה יש מפל של פירות כחולים ואדומים כאחד, המורכב כמויות עצומות של אוכמניות, קסיס ופטל אוכמניות עם הרמז הקלוש ביותר של תפוז דם משתהה סביב היקף הליבה. הוא ממוסגר בטעם מוקה שעועית שוקולד גנאש. הגימור האנרגטי והארוך מציג תחושה של רעננות שמזמינה שתייה נוספת.