קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות10
ציון בריאות7
מגזין

סלט תפוזים ברוקולי

סלט תפוזים ברוקולי
סלט תפוזים ברוקולי יכול להיות רק ללא גלוטן מתכון שחיפשת. זה הר ד ' אובר יש 263 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 10. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. אם יש לך סוכר, חרדל טחון, שמנת ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 41%. הציון הזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון סלט תפוזים ברוקולי, סלט ברוקולי, תפוז וזיתים, ו סלט ברוקולי, תפוז וגרגיר הנחלים.

הוראות

1
בסיר כבד שלבו ביצה, סוכר, דבש, חרדל ועמילן תירס עם מטרפה עד לקבלת תערובת חלקה. מקציפים בהדרגה מים וחומץ. מבשלים ומערבבים על אש בינונית עד שמדחום קורא 160 סום והתערובת מסמיכה.
מרכיבים שתצטרך
1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')
עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2
מסירים מהאש; מערבבים פנימה מיונז, שמנת חמוצה וחמאה עד לקבלת תערובת אחידה. מגניב.
מרכיבים שתצטרך
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
1-1/2 כוסות עוגיות1-1/2 כוסות עוגיות
3
בינתיים, בקערה גדולה, שלבו ברוקולי, קשיו, גבינה, תפוזים, צימוקים, בייקון ובצל אם תרצו. רגע לפני ההגשה מוסיפים רוטב וזורקים למעיל.
מרכיבים שתצטרך
1 כף בזיליקום טרי טחון או 1/2 כפית בזיליקום יבש1 כף בזיליקום טרי טחון או 1/2 כפית בזיליקום יבש
קשיוקשיו
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
לסובב חבלי ליקריץלסובב חבלי ליקריץ

מרכיבים

9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרחי ברוקולי (בערך 1 צרור בינוני)פרחי ברוקולי (בערך 1 צרור בינוני)5(יכול להיות או להרחיק)1-1/2 כוסות עוגיות1-1/2 כוסות עוגיות312אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול מנדרינה תפוזים, סחוט היטביכול מנדרינה תפוזים, סחוט היטב2(חוֹרֶף)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)6רצועות בייקון, מבושל ומתפורררצועות בייקון, מבושל ומתפורר1(יכול להיות או להרחיק)עמילן תירסעמילן תירס1עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')11 קילו קישואים,חרדל טחוןחרדל טחון2(יכול להיות או להרחיק)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2(חוֹרֶף)1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץ, לא חובהבצל אדום קצוץ, לא חובה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקשיו מלוחיםקשיו מלוחים2(חוֹרֶף)צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוביות גבינה שוויצריתקוביות גבינה שוויצרית2(חוֹרֶף)1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט בתפריט? נסה להתאים עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. פרג סנטה לוסיה היילנדס שרדונה עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
פופי סנטה לוסיה היילנדס שרדונה
פופי סנטה לוסיה היילנדס שרדונה
תווים צעירים של לימון ויערה מרובדים על מלון בשל, אגוז מוסקט וציפורן. תפיסת המתיקות נגזרת מהבשלות הפרי, מזדקנת על שקעי שמרים מעורבבים באופן קבוע בנוכחות אלון צרפתי מיושן.