קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

סלט תפוזים עם רוטב דבש

סלט תפוזים עם רוטב דבש
סלט תפוזים עם רוטב דבש דורש כ 20 דקות מתחילתו ועד סופו. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 111 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן. אם יש לכם חסה של בוסטון, זרעי סלרי, חרדל טחון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, ולקטו אובו צמחוני דיאטה. רק כמה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון של 25%, המנה הזו די גרועה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון סלט מלון עם רוטב כתום-דבש, סלט סטייק עם רוטב כתום-דבש, ו סלט פירות חורף עם רוטב תפוזים דבש.

הוראות

1
בבלנדר או במעבד מזון, שלבו את תשעת המרכיבים הראשונים; מערבבים עד להסמכה קלה.
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
2
יוצקים לצנצנת או לכלי אטום; לצנן. מרפדים מגש הגשה או צלחות סלט אישיות בחסה. מסדרים מעל פרוסות תפוז. לנער רוטב; טפטוף מעל תפוזים.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות תפוזפרוסות תפוז
חסהחסה
כתוםכתום
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט בתפריט? נסה להתאים עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. יין שרדונה של כרמי פול דולן עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
פול דולן כרמים יין שרדונה
פול דולן כרמים יין שרדונה
מקורו בעמקים הנמוכים המקיפים את הנהר הרוסי, אזור הידוע בייצור יינות עשירים וממוקדים, כרמי פול דולן שרדונה הוא יין מאוזן להפליא עם טעמים של אגס בשל, תפוח פריך ותבלין וניל שמנת.