קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות97
מגזין

סלמון בסגנון סקנדינבי מבושל נדיר עם פול ואפונה

סלמון בסגנון סקנדינבי מבושל נדיר עם פול ואפונה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סלמון בסגנון סקנדינבי מבושל נדיר עם פול ואפונה. מנה אחת מכילה עד 50 גרם חלבון 24 גרם של שומן, וסך הכל 564 קלוריות. המתכון הזה מכסה %48 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, אם יש לכם מנטה, פלפל, חסה קרחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה ללא מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד חלב שקדים כקינוח. מתכונים דומים: פסטה עם אפונה ופול, שעועית פול ואפונה עם בוראטה, ו סלט שעורה עם חומוס, פול שעועית & אפונה.

הוראות

1
תמרח חמאה על התבשילים ותניח אותם בצד. לקצץ ולהשליך את קטע הבטן הדק מן פילה סלמון העונה פילה משני הצדדים עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פילה סלמוןפילה סלמון
חמאהחמאה
2
מניחים את הסלמון במרכז התבשילים ומקיפים את הפילה, בסדר זה, עם אפונה, פול, אפונה שלג, בייקון, בצל ירוק וחסה. מתבלים את הירקות במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פולפול
ירקירק
בצל ירוקבצל ירוק
אפונה לבנהאפונה לבנה
חסהחסה
סלמוןסלמון
בייקוןבייקון
אפונהאפונה
3
להניח את פרוסות החמאה על הירקות. (המתכון יכול להתבצע עד לנקודה זו עד כמה שעות קדימה; לכסות ולקרר.)
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
חמאהחמאה
4
יוצקים את הדשן דגים לתוך הכלים ומניחים כל מנה על גבי מבער תנור הפך לחום גבוה. מביאים את הדשן לרתיחה. מנמיכים את החום עד בינוני גבוה ומבשלים במשך 5 דקות, עד שיפוד מתכת מוכנס לתוך מרכז הסלמון במשך 5 שניות מרגיש בקושי חם כאשר נגע השפה שלך; הסלמון יהיה נדיר.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
שיפודי מתכתשיפודי מתכת
כירייםכיריים
5
מפזרים את המנטה קצוצה על הירקות ומניחים את ענפי המנטה על הסלמון.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
סלמוןסלמון
מנטהמנטה
6
שים את התבשילים על צלחות הגשה ומגיש מיד.
7
מאמר var
8
Type_27_data = {};
9
מאמר
10
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות יין טיילר יקב סנטה ברברה מחוז שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
2015 הביא את הבציר המוקדם של העשור עד כה. לאחר הבציר הגדול של 2013 ו-2014 והבצורת המתמשכת, הגפנים יוצרות חלק קטן מהפרי מהשנתיים הקודמות. הם היו למטה כ 30% בסך הכל אבל התוצאה הייתה איכות יוצאת דופן יינות עמוקים, חזקים עם חומציות רבה. פרי הדר, אניס, תמיסת מלח ואנרגטי.